Dat was van korte duur en ook die windstoten bleven beperkt tot max drie. | Gewijzigd: 15 augustus 2012, 20:25 uur, door Ben47
Voelt zo, zonder zuchtje wind erg broeirig aan, tact 26.4C komende van 30.2C
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Het is wel diep irritant dat de NS hier misbruik van maakt, alle treinen op stal zetten.
Misbruik? Goede voorbereiding op mogelijke overlast is misbruik? Wat had je dan liever gehad? Alles lekker laten rijden en dan een blikseminslag op Utrecht Centraal en alles ligt plat? Er is bij de NS zeker ruimte voor verbetering, maar bij sommigen kunnen ze het nooit goed doen.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Ik heb een uurtje terug 10 spetters regen gehad, nauwelijks waar te nemen. Nu ziet het er naar uit dat de buienlijn mij op een haar na mist.
Echt balen. Gaat het hevigste eens over het westen, is het weer té westelijk. En alles wat eraan komt gaat net links en rechts aan mij voorbij zoals het er nu naar uitziet.
Ik hoop echt dat er toch nog iets over me heen komt. Afgelopen keer ging het ook net rechts en links aan me voorbij, ik vind dat ik na een lange tijd nu weer iets verdien
Was echt niet normaal meer.
Me broertje die net in Diemen zat, zag ook een Shelf ontstaan dus mensen ten Noorden van Hoofddorp/Amsterdam houd uw ogen open en camera gereed
Als ik zo naar buienradar kijk, dan denk ik dat we hier zelf geen neerslag krijgen, hopelijk koelt het toch wat af
Khoop ook dat het mag afkoelen. Spijtig dat we geen regen krijgen, had ik direct gaan buiten staan. Maarja tis nu spijtig genoeg dus we zullen er meer moeten leven. En ik geloof dat de volgende regen ten vroegste volgende week gaat zijn dus tzal hier weeral een droge maand worden
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Okee t onweert niet overal, hier ook niet maar kan ook niet verwachten dat overal in NL alles los barst!!
Ik vind t al mooi om op de radar te zien wat er wel aan activiteit is.
Als je zelf niks krijgt wees dan blij voor een ander die t wel heeft Haha Heelu maal gelijk, las deze trend zich doorzet heeft bijna half Nederland straks onweer gehad.... Da's meer dan ik de hele dag voor mogelijk hield.