Sja, voor zeeland, nou ik hoop niet dat ze dat voor dit huidige rode vlekje hebben gedaan.....
maar er komt nog meer, dus ik ben benieuwd Die in Zeeland is wel een supercell,dus code rood is juiste waarschuwing.
Sja, voor zeeland, nou ik hoop niet dat ze dat voor dit huidige rode vlekje hebben gedaan.....
maar er komt nog meer, dus ik ben benieuwd
Waar kan je zien dat er nog meer komt? Hoe laat? En ook rode vlekken? Dit was natuurlijk voor ons helemaal niks
Denk niet dat wij in onze omgeving nog wat krijgen, hoop is gevestigd op zondag ( ziet er beter uit).
Bui daar steld minder voor dan wat er bij Den Haag hangt/hing
Die bui boven Zeeland is een supercell,dus het rood is toepasselijk.
5 augustus !
Bedankt voor de medewerking | Gewijzigd: 15 augustus 2012, 19:53 uur, door Sanwa
Een klein uurtje geleden waaide het wel redelijk hard maar meer valt er niet te melden. Ondanks het grote aantal
onweersdagen in belgie dit jaar heb ik er zelf nog maar ééntje van dichtbij meegemaakt(voor de helft aangezien ik het eerste half uur nog sliep).
Jammer maar geduld wordt altijd beloond:) ,misschien zondag al met de voorspelde hoge temperaturen!
Gaf ik straks ook al aan, maar ik moest wachten tot na 7 uur. Ik moet toegeven, het waren 6 grote druppels maar het is nu alweer een tijdlang droog. Als die paar onweersbuitjes in het westen alles is... | Gewijzigd: 15 augustus 2012, 19:53 uur, door Arnhemnoord
Das het onweer dat daar moet zitten. Hetgeen dat boven land zit is spijtig genoeg niet echt ontstaan.. Maar goed volgende keer beter zeker.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
| Gewijzigd: 15 augustus 2012, 19:55 uur, door Ben47
Naja en dat vanuit zeeland lijkt hier heen te komen nu de wind spontaan van richting veranderd is,
Wat een wind vlagen zeg De hele tuin werd ontwricht uit t niets hahaha
Heerlijk die wind !!
Zijn jullie allemaal echt kippig.. er is toch echt onweer in NL.. :S die hele lijn groeit uit dus snap jullie niet.
Okee t onweert niet overal, hier ook niet maar kan ook niet verwachten dat overal in NL alles los barst!!
Ik vind t al mooi om op de radar te zien wat er wel aan activiteit is.
Als je zelf niks krijgt wees dan blij voor een ander die t wel heeft | Gewijzigd: 15 augustus 2012, 20:02 uur, door Roxiejh