Vergeet ook niet,dat het meest actieve langs ons kan gaan,wat het knmi vermeld. Kans bestaat dat we dus wel onweer krijgen alleen in mindere maten Ben ik met je eens, het zal snel gaan, en dus minder overlast geven dan waar velen hier op speculeerden. Mocht er wat onsttaan, dan ga ik nog steeds uit van min of meer lokale verschijnselen. Eigenlijk gewoon zomerse onweersbuien met lokaal kans op overlast door veel geflits, wind regen en wie weet hagel. We hoeven ons niet op te maken voor een ":horroronweer"op groet schaal, al kan het natuurlijk zo zijn dat het bij jou wel zo is...
Net wat druppels omlaag hier.. Het terras is echter weer droog....
| Gewijzigd: 15 augustus 2012, 17:43 uur, door jcroon
Dank.
Wat niet is kan nog komen, en als je niet tevreden met wat er komt dan gaat er ook niets komen.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Momenteel zijn niet alle waardes op en top inderdaad,maar met het naderen van het KF kan dat zomaar heel anders gaan zijn.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
| Gewijzigd: 15 augustus 2012, 18:45 uur, door Marga
Dank.
Wat niet is kan nog komen, en als je niet tevreden met wat er komt dan gaat er ook niets komen.
Helemaal mee eens, maar we moeten eens wat meer de feiten/actuele kaarten etc... op tafel gaan leggen denk ik zo.... en niet van ja nee etc etc....
| Gewijzigd: 15 augustus 2012, 17:45 uur, door Jo Capelle
Probeer het wel gezellig te houden.
Net wat druppels omlaag hier.. Het terras is echter weer droog....
Melde ik in een ander topic gister,je moest een horen.
Afijn,ook die buien zijn niet verkeerd. Enige wat ik niet begrijp,of eigenlijk wel. In Frankrijk waren de temps ook behoorlijk tot waar het KF al overgetrokken is,ook dat ging zonder slag of stoot. Ook die waardes daar waren niet allemaal geheel goed te noemen. Dus er is niks niks uit te sluiten of het hier wel helemaal los gaat. | Gewijzigd: 15 augustus 2012, 17:47 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Wolken pakken dik samen en het licht is op dit moment op een laag pitje.
Hopelijk onstaat er weer iets spontaan zoals gisteren, zo voelt het wel.
Snel winkel sluiten en camera in de aanslag leggen.
people enjoy the weather as it is, klagen heeft namelijk geen zin
Ja maar, ik ben tevreden met wat we vandaag hadden. Mag dat wel ??
Zeker, maar kwil alleen zeggen, degenen die onweer willen spreken negatief. Je kan wel zeggen dat er minder kans is of het gaat niet zoveel voorstellen maar geef toch hoop aan de mensen die niet zoveel van die kaarten verstaan of de mensen die alleen maar naar de weersites zelf kijken. Voor de rest wil ik niemand verwijten of laten stoppen met praten Helemaal niet de bedoeling.
Sorry voor de reacties en nu On-topic.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1