die buien op zee dat is min of meer het koufront, zodra het land bereikt zouden buien activeren en over ons land heen trekken
verwachting is rond 6en dat het zeeland bereikt | Gewijzigd: 15 augustus 2012, 17:19 uur, door NitroGenetics
Lijkt nog boven belgie te liggen ...http://www.hetweeractueel.nl/weer/wingene-Schewege/actueel/
Deze temperaturen zijn al de hele dag gestegen tot wat ze nu zijn. Ook hier is het al een tijdje zwaar bewolkt
| Gewijzigd: 15 augustus 2012, 18:43 uur, door Marga
Vergeet ook niet,dat het meest actieve langs ons kan gaan,wat het knmi vermeld. Kans bestaat dat we dus wel onweer krijgen alleen in mindere maten | Gewijzigd: 15 augustus 2012, 17:25 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Dat is toch al een pakje hoor , enkel is het wel op de noordzee :S maar denk dat de kust er wel kon van genieten!
Bui telt in totaal al meer dan 649 ontladingen volgens blitzortung.
| Gewijzigd: 15 augustus 2012, 18:44 uur, door Marga
| Gewijzigd: 15 augustus 2012, 18:44 uur, door Marga
Is hier echt zwaar bewolkt maar word er alles behalve koeler op hoor.
Ik heb er alle vertrouwen in dat t goed los kan gaan vanavond ..
Ik mag t niet uitspreken o-o medewerkers maar ik irriteer me mateloos aan t negatieve gedoe.
Wil niet voeden op meer gezeur maar t bederft echt de voorpret voor mij en denk ook voor andere.
Laten we met zn alle gezellig afwachten.. en t leuk houden vooral
Ik vertrek 5 uur in de ochtend met het vliegtuig.
Dankje Geen probleem, deze nacht komen er opklaringen uit het westen. Onweer zal snel overtreken deze avond
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Deze windsprong zit nu midden boven belgie. in hoek van holland daalt de luchtdruk en komt de wind uit het Oosten.
In brugge komt de wind nu uit het NW en de luchtdruk is daar alweer aan het stijgen.
Op deze overgang zit de windsprong. heb de heren meteorologen alleen niet horen spreken van een conv. line.
Het zou dus best kunnen dat de conv. line geruisloos overtrekt en het KF gaat activeren door de instroom van vochtigere lucht. en de warme grenslaag.