Niks noemenswaardig te zien.woon op de Grens Botlek Europoort.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Zie de buitjes boven in zuid-holland.
Iemand.... raakt dit de grond ?
Zou trouwens wat zijn als dit uit komt, ik wil niet zwartgallig zijn hoor
"Een actief deel trekt over zee noordwaarts (meeste PVA)"
| Gewijzigd: 15 augustus 2012, 16:44 uur, door Bronk
Zag al meldingen van regen regio Den Haag
Zou trouwens wat zijn als dit uit komt, ik wil niet zwartgallig zijn hoor
"Een actief deel trekt over zee noordwaarts (meeste PVA)"
In Leiden wakkert de wind aan en is de lucht volledig dichtgetrokken.
Zag al meldingen van regen regio Den Haag
Ja in Zoetermeer wel,belletje van mijn zus gekregen met de mededeling dat het er een beetje begon te spetteren.
Niks noemenswaardig te zien.woon op de Grens Botlek Europoort. Die bui hangt inmiddels boven Zoetermeer en daar regende het net..
des te meer energie deze buien eten des te minder energie er zal zijn voor de buienlijn die daarop volgt dos hoop zelf dat er weinig zal gebeuren met die buien die nu in he tmidden van het land huishouden. | Gewijzigd: 15 augustus 2012, 16:44 uur, door NitroGenetics
Dit is toch voor het front uit....
We moeten het toch hebben van de situatie die nu biven zuid belgië ontwikkeld....
| Gewijzigd: 15 augustus 2012, 16:44 uur, door Bronk
des te meer energie deze buien eten des te minder energie er zal zijn voor de buienlijn die daarop volgt dos hoop zelf dat er weinig zal gebeuren met die buien die nu in he tmidden van het land huishouden.
Lijkt mij ook....anders gaat het grootste deel gewoon over de Noordzee. Ik wacht maar eens af. Er zijn ruim meer voorspellingen geweest die niet uitkwamen.