dat was een uur geleden ook zo,volgens mij is er iets mis met de gemeten dauwpunten,die zijn ineens gezakt | Gewijzigd: 15 augustus 2012, 15:20 uur, door Jenss
jup, voor het begin van de avond is er echt niets te verwachten. Ik weet dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie zijn voor de toekomst, maar het valt wel op dat op zulke hete dagen het onweer vaak pas rond 19.00 uur begint, in deze contreien rond 20.00 uur. En daar ga je ruim 4 uur van te voren op de nederlandse radars echt nog niets van zien... Mn chase is net gepland, dus nou maar hopen op goede wolkenluchten en bliksemactiviteit! Zijn er meer chasers actief vanavond rond eindhoven? | Gewijzigd: 15 augustus 2012, 15:32 uur, door Marga
Vanavond trekt een actieve lijn met onweersbuien van zuidwest naar noodoost over het land. Bij deze buien
zijn vooral in de zuidelijke helft ook zware windstoten (max 80 km/u ) en hagel mogelijk. Aan het einde van
de avond en begin donderdagnacht neemt de buienactiviteit af.
hopen dan maar dat we een leuke avond krijgen.
affijn,... in goes beginnen ze ook te vormen...
Stond net even te paffen voor de winkel in een t-shirt + overhemd en een pantalon, en dat was prima uit te houden.
verder meldt Alkmaar een lichte (sluier) bewolking met daarbij de verfrissende wind.
Ik ben wel erg benieuw of de voorspellingen gaan uitkomen want de broeierigheid van gisteren is nergens te bekennen.
tot op heden is er weinig aan de hand want het is nog vroeg op de dag, over tot Nowcasten
Zal de vliegtuigen in de gaten houden want als die over Alkmaar komen dan is er meestal "storm" op komst.
Jep,... zit ik er niet veel naast met mijn voorspelling tussen 3 en 4 op de frans/belgische grens :o)
'k begin het al te leren haha
Volgens mij klopt dit niet xd
laten we het maar hopen xd nogal spooky
plaatje
Opvallend verschil ook te noteren, 'amper' 23 graden in de Ardennen!
Hier veel hoge bewolking momenteel, waardoor de zon het moeilijker krijgt
plaatje
Opvallend verschil ook te noteren, 'amper' 23 graden in de Ardennen!
Hier veel hoge bewolking momenteel, waardoor de zon het moeilijker krijgtKlopt,...
Ik zit momenteel in Delft, is het best warm en benauwend.
Mijn vriendin is thuis in goes in de tuin in de schaduw 38 graden met een windje er nog bij ook,....