Misschien wachten ze nog op bepaalde data voor meer zekerheid?
Hagel, wind of donderbui
Overhemd of wintertrui
Volgens mij had ik in een ander onderwerp gelezen dat zij inderdaad met vakantie zijn.
Maar weet het niet zeker!
Ben benieuwd wat we vanavond gaan krijgen | Gewijzigd: 15 augustus 2012, 11:23 uur, door Marga
Severe weather outlook is met vakantie Estofex niet, zullen vandaag nog wel met iets komen
| Gewijzigd: 15 augustus 2012, 11:24 uur, door Marga
Severe weather outlook is met vakantie Estofex niet, zullen vandaag nog wel met iets komen
Verkeerd gelezen dan
| Gewijzigd: 15 augustus 2012, 11:24 uur, door Marga
Dan weten we zeker dat we in welke sport finale dan ook, nooit meer tegen duitsland hoeven
--------
Als ik zo eens de live kaart bekijk van Meteox op hun site denk ik dat we 18:00uur niet eens gaan halen.
Ik durf te gokken op 15:00uur dat het het land binnen komt.
Door de inversie kunnen zich dus eerst geen Cb's ontwikkelen, maar met het ariveren van het koufront wordt die inversie (begin avond) opgeruimd en kunnen er zowel georganiseerde Cb's komen, als dat door het uiteentrekken van de buienlijn dat juist wordt tegengewerkt.
Dus je krijgt geen eenduidig antwoord. Het kan alle kanten op! | Gewijzigd: 15 augustus 2012, 11:33 uur, door Ben47
| Gewijzigd: 15 augustus 2012, 11:34 uur, door mrijkhals
@astritos....
Zeker geen gek idee.
TIP voor mensen die geen carpoort hebben maar wel een dekzeil.
Leg op je auto diverse (uitgevouwen) kartonnen dozen en leg er een dekzeil overheen en span deze onder je auto door vast. | Gewijzigd: 15 augustus 2012, 11:38 uur, door mrijkhals