Lol, als je dit al niet te harden vindt, dan wens ik je veel succes komend weekend: Temps van 30+ graden
Wellicht dat ik hier ook nog een regen of onweersbuitje meepik tegen de avond
Zou toch wel even lekker zijn. | Gewijzigd: 14 augustus 2012, 17:24 uur, door Reinout113
Hoevaak ga je het nog vragen de komende periode? Radar kijken en je kan zien dat het onvoorspelbaar is.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Mijn chase gebied: Arnhem-midden Limburg en van Den Bosch tot Kleve/Emmerich/Goch en verder Duitsland in.
Hoevaak ga je het nog vragen de komende periode? Radar kijken en je kan zien dat het onvoorspelbaar is.
ben k niet zo goed in daarom haha
Ga niet zeuren als de voorspellingen niet uitgekomen zijn, het zijn niet voor niets voorspellingen.
Zwoel onder een bewolkte hemel.
Ik zag net dat het 27 graden is, maar voelt veel warmer en benauwder.
Denk dat wij morgen wel aan de beurt komen.
Kansen zijn er zeker maar we moeten ons niet blind staren op morgen.
Ik heb ook goede hoop maar we moeten de kaarten in de gaten gaan houden.
(zie bericht hieronder)
"Bron KNMI:
Morgen:
De diffluente hoogtestroming kan een eventuele lijn wel deformeren of zelfs uiteen trekken.
Het huidige verwachte neerslagpatroon suggereert dit ook al enkele runs achter elkaar:
Een actief deel trekt over zee noordwaarts (meeste PVA), terwijl het zuidoostelijk deel over Belgie of het zuiden
oostwaarts lijkt te trekken (gebied met hoogste CAPE-waarden).
Iets om de komende runs goed in de gaten te houden."
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
P.s. Ik ben een time-lapse aan het maken en hoop deze vandaag nog te kunnen posten.