Enjoy mvg Tatanka
Binnenkomst bui met mooie weerlichten en duidelijk zichtbare inflowtail
Filmpje 2 staan mooie cg op het echte geweld gebeurt aan de ander kant maar ik wil liever de cg dr mooi op hebben hebben aan deze kant 2km weiland tot beschikking..dus iets meer geduld met dit filmpje en je ziet fraaie cc en cg
| Gewijzigd: 5 augustus 2012, 00:05 uur, door Tatanka
Echte onweersliefhebbers kijken de hele film..boven het filmpje heb ik duidelijk beschreven wat de kijker kan verwachten...beetje jammer dat je de mooiste inslag niet ziet op 1min5 maar dat krijg je als je ongeduldig doorspoelt wolfje....Maar bedankt voor je reactie man....Mvg Tatanka
Zal wel aan youtube liggen die vragen of je dingen wil verbeteren..en dat doe ik maar om toch maar alle beetje vebetering te krijgen anders was het helemaal..ruk Edit: ja dat doen hun | Gewijzigd: 5 augustus 2012, 01:07 uur, door Tatanka
Iedereen heeft zijn eigen stijl en dit is de mijne...als jij wil knippen...ik wens je heel veel plezier toe jongen met toekomstige filmpjes
Mvg tatanka
Ja had ook langer willen filmen big tasty raymond...maar sta wel buiten vriend
Ik vind dat een heel klein beetje jammer maar een heleboel veel verstandig..... Niet alleen voor jezelf maar wat hebben wij O-O'ers er aan als je zo lang buien blijft staan dat je niet meer kunt posten???
Ja had ook langer willen filmen big tasty raymond...maar sta wel buiten vriend
Ik vind dat een heel klein beetje jammer maar een heleboel veel verstandig..... Niet alleen voor jezelf maar wat hebben wij O-O'ers er aan als je zo lang buien blijft staan dat je niet meer kunt posten???
Ja Jcroon ik ben een beetje aan het lot aan het tarten...maar zo ben ik nou helemaal onder deze omstandigheden kan ik met de grootste gemak geraakt worden door bliksem..dus ik ben me voledig bewust van de gevaren..en het was idd verstandig om naar binnen te gaan...ik word als het ware naar die buien gezogen...noem het een soort Trance..Ik doe dit tot op zekere hoogte ook gewoon weer bij een andere buien hoor..
Bedankt voor je bericht
| Gewijzigd: 5 augustus 2012, 12:07 uur, door Tatanka
Vooral die eerste vind ik echt heel mooi, heel gaaf die wolk-wolk bliksems, en gewoon het oplichten van de wolken vind ik persoonlijk echt kicken! Tsja de kwaliteit is niet denderend maar het gaat om het gevoel dat je hebt als je het ziet
Wat je misschien nog wel voor een volgende keer bij een filmpje kunt zetten zijn wanneer de evt dikke knallen/flitsen zijn, dan zijn die luierikken ook tevreden
Ik heb helaas dit niet gezien, want ik zat in Groningen, waar wel een dikke regenbui overtrok maar helaas niet erg veel onweer | Gewijzigd: 7 augustus 2012, 09:04 uur, door Roan
Wat je misschien nog wel voor een volgende keer bij een filmpje kunt zetten zijn wanneer de evt dikke knallen/flitsen zijn, dan zijn die luierikken ook tevreden
Ja kwaliteit vind ik ook jammer....maar er staan op dit moment zoveel prijzige dingen op het menu voor me,nieuwe laptop,nieuwe camera,Mag ook graag een pilsje drinken heb nog een andere dure hobby Karpervissen dus dat zit er allemaal aan te komen..in vervolg zet ik dat er wel bij dan..maar toch blijf ik bij mijn mening als je het geheel zit vind ik dat de bliksems mooier ingeleid worden dan zeg maar op 1.12 sec is een mooie cg...cg gezien hupe meteen verder naar 2.13..er gebeurt altijd wel wat op film 1 zie je bijvoorbeeld vogels op de vlucht etc etc.
Mvg Tatanka
ik was aan nieuw abbo + telefoon toe en heb nu de sonyxperia S.
mss iets voor jou?
dat is nog eens een camera! 12 mp/3d filmen/panorama opties...
mooi beeldmateriaal heb je verzameld van die pestbui!
en idd youtube doet kwaliteit van uploads niet veel goeds...