| Gewijzigd: 18 augustus 2012, 01:55 uur, door ron12
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Pagina Niet Gevonden
Sorry! De pagina die je zocht bestaat niet. ik krijg hem niet goed hier???? even google man getroffen door de bliksem dan afbeeldingen is een man met een paruplu
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Overigens heeft nog geen van jouw link's bij mij gewerkt. Alleen met knippen en plakken van de url lukt het. Terwijl mijn link's wel altijd geopend kunnen worden. Hoe plaats jij je link? | Gewijzigd: 3 augustus 2012, 22:10 uur, door Ben47