Die foto dwaar ik dacht dat is een tuba, laat effe weten of jullie er een in herkenen alstublieft. heb er meer gemaakt maar die komen nog in mijn fotoalbum.
in ieder geval een mooie wallcloud;)
er zijn de laatste dagen veel supercelletjes in nederland ? helaas hier alleen van die langdurige !@#regen supercelletjes? gewone onweersbuien hoor Toch zaten er wel degelijk (ten minste een) supercel(len) bij, die bij dat tentfeest was er sowiezo een.
Jij heb gelijk hoor op het oog zou je denken van niet ..Maar die bij Steenwijk ,Rotterdam wat later een Windhoos produceerde waren alle 2 Supercells........Owja waar voor ik hier kwam op dit tijdstip Onweer hier toch weer 2 flitsen en wat gerommel bij mij..
Een paar supercellen. zeker niet "veel supercelletjes" Vraag me ook af of een supercell een natuurverschijnsel is waar je een verkleinwoord op los kunt laten. Meestal waren het zomerse onweersbuisen, van klein tot groot.
Die foto dwaar ik dacht dat is een tuba, laat effe weten of jullie er een in herkenen alstublieft. heb er meer gemaakt maar die komen nog in mijn fotoalbum.
Hoi Ruud, ik heb die bui van een afstandje kunnen bekijken en ik dacht ook een (beginnende) slurf te zien, dus het zou me niets verbazen als het inderdaad zo is!
| Gewijzigd: 7 augustus 2012, 17:31 uur, door Bronk
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen