Edit: blikemactiviteit is zeer laag, maar 90% zijn schichten die naar beneden gaan!
Net 1 vlakbij ingeslaan! Wat een knal, stond mee te trillen met het gebouw | Gewijzigd: 6 augustus 2012, 17:43 uur, door Sven
'Vanmiddag in het westen van het land tijdelijk afnemende buiigheid als de eerste trog wegtrekt, maar op nadering van de hoogtetrog vanavond in het kustgebied opnieuw buien.'
KNIM weersverwachting van 15.03u
'De komende uren neemt de buiigheid van het westen uit geleidelijk af en komt de zon er af en toe bij. ...
Vannacht klaart het landinwaarts weer op terwijl langs de kust enkele buien voorkomen, de kans op onweer neemt geleidelijk af. '
Dus zegt u het maar! Vanavond of vannacht of vanavond en vannacht in het kustgebied weer buien.
| Gewijzigd: 6 augustus 2012, 18:02 uur, door Ben47
EDIT: Alleen een zomerse regenbui en dan is de bui voorbij en zit er onweer in | Gewijzigd: 6 augustus 2012, 18:40 uur, door Hunder
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Blikemactiviteit hoog? Dan ben je nog niet veel gewoon hoor
Blikemactiviteit hoog? Dan ben je nog niet veel gewoon hoor
dat lijkt me inderdaad wat overdreven, een paar bliksems ,meer niet .
in ieder geval ,ik krijg hier nu bui nr.3 over mij op 3u tijd ,ze vormen continue uit het niets voor mij.
10 minuten video wel jammer dat het all voorbij me was nu weer een knal in de verte de ramen trillen zeker een paar harde inslagen ben benieuwd.
Berichten samengevoegd door Sanwa
Jaaa i k'now Ik werd er wakker van !! ...
Was indd erg bruut en hard, Precies op het moment dat me zuster aan het bevallen was haha..
hahaha ja wat een toeval dan, heb je de video gezien staat iets boven 12 min harde donders als je het weer wil meemaken.
haha.. Nee hoor dankjewel.. heb hem al 4x bekeken,
Maar dat onweer heeft me GOED geholpen, Dankzei het onweer werd ik wakker, Waardoor ik de smsjes had kunnen lezen dat ik naar het mca ziekenhuis moest gaan, Ze kwamen aan 05:53 en ik werd wakker dankzei het onweer om : 06:09, (Ik was dus nog niet telaat) Anders sliep ik door tot 12:00
'Vanmiddag in het westen van het land tijdelijk afnemende buiigheid als de eerste trog wegtrekt, maar op nadering van de hoogtetrog vanavond in het kustgebied opnieuw buien.'
KNIM weersverwachting van 15.03u
'De komende uren neemt de buiigheid van het westen uit geleidelijk af en komt de zon er af en toe bij. ...
Vannacht klaart het landinwaarts weer op terwijl langs de kust enkele buien voorkomen, de kans op onweer neemt geleidelijk af. '
Dus zegt u het maar! Vanavond of vannacht of vanavond en vannacht in het kustgebied weer buien.
Die buien zijn zogoed als ZONDER heftige regen en ZONDER onweer
De meeste word nog verwacht in noordholland, En dan ook ECHT het kust gebied, Max 5/10 km van de kust vandaan,
(24 uurs buienradar laat dat goed zien) .. (Zuidholland BIJNA niets )
10 minuten video wel jammer dat het all voorbij me was nu weer een knal in de verte de ramen trillen zeker een paar harde inslagen ben benieuwd.
Berichten samengevoegd door Sanwa
Jaaa i k'now Ik werd er wakker van !! ...
Was indd erg bruut en hard, Precies op het moment dat me zuster aan het bevallen was haha..
hahaha ja wat een toeval dan, heb je de video gezien staat iets boven 12 min harde donders als je het weer wil meemaken.
haha.. Nee hoor dankjewel.. heb hem al 4x bekeken,
Maar dat onweer heeft me GOED geholpen, Dankzei het onweer werd ik wakker, Waardoor ik de smsjes had kunnen lezen dat ik naar het mca ziekenhuis moest gaan, Ze kwamen aan 05:53 en ik werd wakker dankzei het onweer om : 06:09, (Ik was dus nog niet telaat) Anders sliep ik door tot 12:00raar hoe het dan kan lopen alsof het zo moest zijn gefeliciteerd man ;p