http://www.112goverwelle.nl/?p=5133
Ging in de na-middag giga tekeer qua regen en wind. En ja, dan krijg je dit, vele meldingen. Na een al zeer drukke dag voor de brandweer kon dit er ook nog wel bij. | Gewijzigd: 6 augustus 2012, 03:12 uur, door Herdervriend
Ik denk dat ik je begrijp. Viel mij al een aantal keer eerder op. De nl radar lijkt een stuk milder dan de eu en be radar.
Ik denk dat je eerder kunt stellen dat de eu buienradar wat overdrijft.
10 minuten video wel jammer dat het all voorbij me was nu weer een knal in de verte de ramen trillen zeker een paar harde inslagen ben benieuwd.
Berichten samengevoegd door Sanwa
Citaat van richard, maandag 6 augustus 2012, 6:42 uur
hozende regen
bliksem zware donders
kolkende lucht
en dat om 6 uur sonchtends,
ja inderdaad en me vriendin heeft wat op film gezet komt zo op youtube ;p
bij 8 min 12 op me video zo een harde knal ;p ben de tijd aan het neerzetten wanneer er bliksem is bijna klaar ben de film nu aan het uploaden naar youtube het duurt 12 min en heeft alleen maar geweld ;p
Berichten samengevoegd door Sanwa | Gewijzigd: 6 augustus 2012, 06:52 uur, door stefan0126
Het was wel snel voorbij, meeste ging langsheen (wel bliksem kunnen aanschouwen)
me vriendin heeft het op video gezet en geloof mij die 12 min zijn het waard all die harde donders en inslag staat er allemaal op bij 2 donders kan me camera bijna het geluid niet aan door de druk van het geluid upload zit nu op 60% want de film is 1080 hd ;p
Het was wel snel voorbij, meeste ging langsheen (wel bliksem kunnen aanschouwen)
me vriendin heeft het op video gezet en geloof mij die 12 min zijn het waard all die harde donders en inslag staat er allemaal op bij 2 donders kan me camera bijna het geluid niet aan door de druk van het geluid upload zit nu op 60% want de film is 1080 hd ;p
Nog steeds zwaar gedonder in de verte, trekt net langs hier (dat staartje vanaf alkmaar)
merk het
video staat erop maar 480 want youtube moet het op 1080 hd zetten duurt even vanwegen de 12 minuten denk ik.
en hier is me film dan vanaf vanochtend ik zal zeggen kijk hem helemaal maar heb de tijden eronder gezet me vriendin heeft het op video vastgelegt en is erg bang voor onweer respect.
Berichten samengevoegd door Sanwa en filmpje zichtbaar gezet | Gewijzigd: 6 augustus 2012, 09:22 uur, door Sanwa
en hier is me film dan vanaf vanochtend ik zal zeggen kijk hem helemaal maar heb de tijden eronder gezet me vriendin heeft het op video vastgelegt en is erg bang voor onweer respect.http://www.youtube.com/watch?v=mjd-W5HLkUI
viel me hier ook al op zoals ik op je video zie dat er veel gekrulde bliksem in zat
heb niet veel cg's gezien
en hier is me film dan vanaf vanochtend ik zal zeggen kijk hem helemaal maar heb de tijden eronder gezet me vriendin heeft het op video vastgelegt en is erg bang voor onweer respect.http://www.youtube.com/watch?v=mjd-W5HLkUI
viel me hier ook al op zoals ik op je video zie dat er veel gekrulde bliksem in zat
heb niet veel cg's gezien
maar wat een geluid he op video zitten er 2 tussen dat die dreun zo hard was krijg kippenvel als ik het weer hoor wat vond je ervan beter iets dan niets toch en ik hou meer van het geluid en dat heb je zeker op dit filmpje geslaagt voor mij volume hard beeld 1080 en genieten ;p | Gewijzigd: 6 augustus 2012, 08:41 uur, door stefan0126