Thanks Roan waar is die foto is dat kloosterveen...waarom ga je niet even de norgervaart op vette uitzicht..of lag dat niet in de mogelijkheid...
Morgen weer een ronde: Mischien nog kleine kans vanavond/vanacht dr is nog wat voer over voor buitjes..maar als ze al ontstaan zullen ze max een uur leven ben ik bang..dus dichtbij moeten ze(persoonlijk denk ik niet)
nee echt downtown Assen Bij het station
Echt geweldig wat daarover zal trekken de volgende uren!
ik klaag nooit....
ja als je een paar kilometer verder was gereden had je het meegemaakt.
de windhoos heeft maar 700 honderd meter afgelegd maar de schade is enorm.
we horen steeds meer van buurtgenoten.
er waren zelfs parasols omhoog gezogen en meters verderop in hele hoge bomen terecht gekomen.
foto uit putten zijn inmiddels verkocht aan hart van nederland.
dus check sbs6.
Berichten samengevoegd door Sanwa Helaas niks gezien op TV, heb ook ergsn gelezen dat aan derand van Putten helemaal niks aan de hand geweest zou zijn, zelfs bijna niks te merken...
Misschien krijg ik nu nog wat.
Helemaal mee eens! Ik heb alleen wat gerommel gehoort maar die kolkende wolken vergeet ik echt nooit meer. zo mooi om te zien! je kon de kracht van de bui gewoon voelen (de inflow). | Gewijzigd: 5 augustus 2012, 23:05 uur, door Robert96
Ik had nog goede hoop dat we de volle laag kregen maar dat mocht niet zo zijn. vlak hier voorbij breidde de bui zich wel oostwaards uit, had ie dat maar eerder gedaan.
Wel mooie kolkende wolken gezien, een paar mooie ontladingen op afstand, maar verder wat gepruttel.
Wie weet komt de kans nog wel een dezer dagen.
Ik denk dat ik je begrijp. Viel mij al een aantal keer eerder op. De nl radar lijkt een stuk milder dan de eu en be radar.
nee hoor ! het word mss morgen nog gekker!
ze noemen dit ook wel vuiltijd!door vochtigheid cq warmte (die veel warmer aanvoelt)bederft voedsel eerder, de atmosfeer kan haast niets verdragen,zodra de zon zich laat zien voelt het gelijk broeierig aan terwijl de temp wel meevalt!
in deze tijd(augustus) zie je dan bij zo,n mengelmoes van de atmosfeer in de provincies zuid en noordholland vaak buien met onweer vanuit het niets onstaan!
en zich verder ontwikkeld richting het ijsselmeer en omgeving! nou dat was wel duidelijk!
maar goed, van mijn mag en mss meerderen het wel wat minder nu!, a.s week ziet er wat zonniger uit!
we zien wel verder! prettige week!
Cool mid-levels and a weakening background flow may assist in a somewhat enhanced funnel/short-lived tornado risk mainly along the coast, where LLCAPE is enhanced. However, no level 1 risk will be issued right now, as shear may be too strong for an enhanced non-supercell tornado risk. However, 15 m/s DLS may be adequate for an isolated better organized thunderstorm with marginal hail and strong wind gusts. The activity decays after sunset.