Maar wordt eens tijd dat we hier ook wat krijgen,wellicht kunnen die buien boven NW Frankrijk er voor gaan zorgen.
Dat is precies waar ik het over had, dat zal over gehele westelijke kust trekken ( Volgens de 24 uurs radar )
bekijk hier boven hoelaat het jou ongeveer arriveerd,
Kunnen deze buien trouwens voor een waterhoos gaan zorgen,misschien dat er een kansje is?
Die kans zit er altijd in, Net zo goed als hagel, en windstoten
Knmi waarschuwd er wel voor, maar ga er maar NIET vanuit
Dan toch maar naar Kijkduin straks en kijken of ik foto's van mooie wolkenpartijen kan vastleggen.
| Gewijzigd: 5 augustus 2012, 09:28 uur, door Marga
Gaat de laatste dagen steeds zo, buien komen hier over en geven soms een beetje lichte regen en verder alleen hele mooie wolkenluchten.
Komen ze richting noord holland dan activeren ze ineens........
Boven oostenrijk gaat het goed los nu!!!!!!
Berichten samengevoegd door Marga
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Daar zit ik morgen :s. En daar hebben ze niet veel nodig voor onweer. Twordt er op één twee drie getriggerd
Komt trouwens nu een serieus buitje aan met wat ontladingen volgens weerplaza. Hopelijk gaat dat niet te oostelijk. | Gewijzigd: 4 augustus 2012, 20:03 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Daar zit ik morgen :s. En daar hebben ze niet veel nodig voor onweer. .........Nee jij mag ook wel eens wat krijgen, volgens mij grijp jij er ook steeds naast... | Gewijzigd: 5 augustus 2012, 09:29 uur, door Marga
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Nee jij mag ook wel eens wat krijgen, volgens mij grijp jij er ook steeds naast...
Heb hier nog maar één echt onweer gehad. De rest waren wat rommeltjes en dat was het. Het laatste echte onweer was vorig jaar 28 juni, hoop dat het daar in oostenrijk eens goed losbarst. Kan ik eens een keer mooie filmpjes en foto's maken etc. Foto's gaat mischien wat miner aangezien ik daar in het dal zit. Dal is 1.5km dus da hoog genoeg volgens mij. Of anders naar de top rijden. Daar is het 3.71km hoog, maar mischien wat te gevaarlijk. Ik zie wel. Als er iets interessants is gebeurt dan maak ik wel een topic aan. | Gewijzigd: 5 augustus 2012, 09:29 uur, door Marga
Eerste onweer is een feit hier in Antwerpen voor mij van dit jaar. Mooie bliksems en stevige donders. Na al die kansen eindelijk ik eens aan de beurt
Op buienradar zie je het goed.
EDIT: stevige hagel hier!!
Berichten samengevoegd door Bronk
Eerste onweer is een feit hier in Antwerpen voor mij van dit jaar. Mooie bliksems en stevige donders. Na al die kansen eindelijk ik eens aan de beurt
Op buienradar zie je het goed.
EDIT: stevige hagel hier!!
Berichten samengevoegd door Bronk
Is net naast mij getrokken. Men grootouders hebben het wel mogen meemaken. Paar foto's getrokken. Zal ze seffes er op zetten.
Hulpdiensten zijn massaal uitgerukt.
ik stond net te stuiteren omdat het slechte weer hier over trok maar na het lezen van jou berichtje is het overgegaan in kippevel,hoop dat het voor alle mensen daar meevalt dat de schade beperkt blijft tot de tent en eventuele lichte verwondingen bij de mensen zelf.....
lees je zo'n bericht...
och laat het meevallen daar!