nou dat hebben we geweten! wat een klapppen zeg,en dreunen! eentje was wel heel erg dichtbij, n licht en gelijk de pets! lekkker hoor!
Beetje overdreven hoor, eenigste wat vrij veel ontladingen en een bak met regen waar je u tegen zecht, voor de rest weinig aan het handje.
| Gewijzigd: 2 augustus 2012, 19:18 uur, door front
Had daarvoor al wel een mooie lichtshow gezien in de richting van Apeldoorn... maar heb de moeite niet genomen om foto's te maken want ik was én moe en heb angst dus dan is de keus snel gemaakt.
Het gesprek van de dag ging dan ook over vannacht uiteraard.
In Borger viel het mee, maar als je iets westelijker had gewoond dan was het zeker spectaculairder, zie het kaartje wat ik vandaag ook al eerder postte (dan zie je dus ook dat Borger het net niet meepikte..
aan de kerkeweg is een schuur in vlammen opgegaan na blikseminslag.
dat nieuws viel me nog mee, gezien de vele cg's die ons hier om de oren vlogen.
de cc's waren ook kunstig! sommige met wel 15 vertakkingen die de hele hemel aan stukken reten!
gevolgd door die heerlijke ''scheuren'' en diepe dreunen.
ik heb heerlijk genoten! en hoop morgen op een herhaling
ik heb trouwens al de hele dag prikkende ogen en last van flikkeringen die er niet zijn :S
kan dit komen door urenlang naar felle flitsen kijken? mijn bed staat namelijk onder mijn dakraam XD en ik wou niets missen.
iemand die dit herkent?
aan de kerkeweg is een schuur in vlammen opgegaan na blikseminslag.
dat nieuws viel me nog mee, gezien de vele cg's die ons hier om de oren vlogen.
de cc's waren ook kunstig! sommige met wel 15 vertakkingen die de hele hemel aan stukken reten!
gevolgd door die heerlijke ''scheuren'' en diepe dreunen.
ik heb heerlijk genoten! en hoop morgen op een herhaling
ik heb trouwens al de hele dag prikkende ogen en last van flikkeringen die er niet zijn :S
kan dit komen door urenlang naar felle flitsen kijken? mijn bed staat namelijk onder mijn dakraam XD en ik wou niets missen.
iemand die dit herkent?
Lasoogjes, ken gebeuren, voelt et ook alsof er zand in je ogen zit? dit gebeurd meestal als je lang naar fel licht (of de zon) kijkt, gaat vanzelf over.