Ik vermoed/gok dat die bui rond 00.00 / 00.15 over Nijmegen e.o. trekt en zich eigen toch nog even flink laat zien en horen.
Te zien aan de radar zullen er, mocht de bui zich daadwerkelijk nog verder ontwikkelen ( wat wel waarschijnlijk is i.v.m. de warmte nog hiet ) flink wat ontladingen met zich meebregen!
Op de laatste beelden lijkt de bui zich te clusteren met de kleine omliggende cellen!
Hoop ik natuurlijk ook!! Juichen nog niet te vroeg......is nog ver weg en kan van alles gebeuren!
Maar zit er klaar voor hihi
Ik heb denk ik een hoop mooie foto's, maar ik kan ze nog niet van mijn camera halen. Ze zijn heel groot en ik kan geen andere programma's en websites open hebben als ik met die camera en de foto's aan de slag ga. Dus ik doe het morgenochtend meteen als ik wakker ben
oke dan altijd leuk om te zien!.
waar woon je in Heerlen?? Ben net thuis van mijn werk, in Voerendaal zag ik wel weerlichten, kon niet goed opmaken welke kant t was? Heerlen-Noord iig ook een mooie volle maan
Ik woon in Palemig. Als ik richting het oosten kijk zie ik nogal wat ontladingen om de vijf minuten.
Zeswegen hier Ga zo nog ff in de tuin zitten en dan naar bed, morgen rammelt om 7 uur weer de wekker Hoop dat we nog wat afkoeling krijgen vannacht,, van slapen zal wel niet veel komen haha
Heerlen-zuid (Douwe-weiden) hetzelfde, volle maan en in de verte uit het oosten wat weerlichten/flitsen. Zal hier wel weer een lichtshow op afstand blijven, zoals het al vaker was de zomer. Mischien krijgen jullie nog wat moois, ik zal niet veel meer berichten (Moet proberen te slapen, half 6 wekker)volg de bliksem op www.meteohuins.nl/wxonweer_nl.php
| Gewijzigd: 1 augustus 2012, 23:33 uur, door ron12
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Bedoelen jullie niet Westen? Ten Oosten zit niks in het laatste half uur,ten westen juist wel. Ook op de Duiste radar noppes ten Oosten van Maastricht etc etc op lichte regen na. | Gewijzigd: 1 augustus 2012, 23:33 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
ziet er zo uit !
Hier ook weer nieuwe flitsen langs alle kanten
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Morgen het tuinsproeiertje maar weer klaarzetten.