Helemaal mee eens Richard. Zal dat misschien komen door God?
Dit leert weer mensen, gewoon even afwachten wat er gaat komen voordat je jezelf negatief gaat uitlaten over weerstations of dat het onweer bij jou "alweer" uitblijft.
Geniet de volgende keer van de voorpret en met een beetje geluk (zoals nu) van het mooie nowcasten en de leuke ontwikkelingen op het forum!!
(
Kzie hier zo"n felle flitsen dat men kamer helemaal oplicht. Tis precies of het heel de avond heeft gewacht om alles los te laten...
inderdaad het is super hard aan het onwere, het blijft wel op afstand maar het is tog redelijk dichtbij
Hieronder een foto die ik ongeveer een half uur geleden heb genomen, tevens mijn eerste post!
Welkom JuTo, mooi plaatje. Een goede binnenkomer!
Mooi om alles te volgen op de rader. Het is echt ontploft het laatste half uur. Toch nog. Prachtig!:)
Wat een onweersactiviteit boven Belgie. Pff:)
Nu maar hopen dat Twente er nog wat van mee krijgt. Als dat al zo is, dan wordt t nachtwerk, denk ik zo.
constant doffe,korte knallen uit de verte. Je kan de wolken zo zien stijgen ook al is het donker:)
Mooi om alles te volgen op de rader. Het is echt ontploft het laatste half uur. Toch nog. Prachtig!:)
Nu maar hopen dat Twente er nog wat van mee krijgt. Als dat al zo is, dan wordt t nachtwerk, denk ik zo.
Het is al mooi genoeg om er vanop een afstand naar te kijken. De buien zijn 5 tot 10km weg van mij en zowel ontladingen in wolken als verticale en horizontale ontladingen gezien. Dus mijn dag kan niet meer stuk.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Het is al mooi genoeg om er vanop een afstand naar te kijken. De buien zijn 5 tot 10km weg van mij en zowel ontladingen in wolken als verticale en horizontale ontladingen gezien. Dus mijn dag kan niet meer stuk.
vanop afstand is het inderdaad zeer mooi om te zien en dat van die bliksem is ook waar ik moet ook alles van een afstand bekijken, maar dat bederft de pret niet
22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013
vanop afstand is het inderdaad zeer mooi om te zien en dat van die bliksem is ook waar ik moet ook alles van een afstand bekijken, maar dat bederft de pret niet Ik zie juist alles het liefste van een afstandje. Beter dan een flits p mijne kop krijgen....
Ben net even buiten geweets om te kijken en het ziet er op buienradar redelijk uit maar om mij heen zie ik soms minuten zonder flits.. Weinig activiteiten te zien. Of te ver weg in deze boomachtige omgeving