Ja zeker heel mooi! Zie bericht op blz 15 http://link.onweer-online.nl/855 | Gewijzigd: 1 augustus 2012, 21:17 uur, door Ben47
Wolken waren ook maar max 7 a 8 km op dat moment.
Citaat van Coennn, woensdag 1 augustus 2012, 21:35 uur Erg zware lucht boven Poortvliet! Lijkt wat rotatie te hebben! Foto('s) volgen later.
10 a 11 km wolkenhoogte kan nog hoger worden aangezien de buienlijn activeerd. Nette bui als ik het zo bekijk
Berichten samengevoegd door Bronk
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Klopt... Heb wat foto's gemaakt van de "boog" mooie lucht. Redelijke bliksemactiviteit. Weet alleen niet hoe ik ze via een smartphone kan plaatsen. Ben de bui later ingereden. Wat een bak water. Zelfs op de snelste stand met ruitenwissers kon ik maar erg weinig zien. | Gewijzigd: 1 augustus 2012, 21:40 uur, door Poider
hier ook niets, en volgens de verwachtingen zat ik hier goed, heb soms goesting om ze daar in het kmi van achter hunne bureau uit te trekken. en nu zal er wel niets meer onstaan het is al laat
hier ook niets, en volgens de verwachtingen zat ik hier goed, heb soms goesting om ze daar in het kmi van achter hunne bureau uit te trekken. en nu zal er wel niets meer onstaan het is al laat
Gele waarschuwing kan nog maar oranje? Kwil niet klagen en niet zeuren maar als zo'n bende klungels bij kmi er zo onderuit komen en dan zo"n waarschuwingen geven. Gele waarschuwing OK maar oranje geven voor iets dat niet bestaat?
Wat vindt de rest eigenlijk van kmi. Ik zie er vanaf nu niet meer naar.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1