Op de europese zou het hier nu moeten regen, terwijl op de nederlandse het droog is.
gelieve ff een woonplaats toevoegen aan je profiel zodat ook wij weten waar "hier" is (y)
Hopelijk zien we er hier iets van tzou eigenlijk wat moeten verdikken. Mischien maakt de Cape hem dikker, wie weet, we zullen zien.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Op de europese zou het hier nu moeten regen, terwijl op de nederlandse het droog is.Waar is 'hier'?
Dat een goede:p heb hem even toegevoegd. Maar hier is Apeldoorn.
afgelopen uur dik twee graden op Gilze Rijen..
is alleen waar nu het onweer/regen langsgaat (dus west NL) Oost NL is nog 25-27 gr
Hier is geen onweer langs geweest, geen druppel regen. en dat lijntje war we het nu over hebben, ik denk dat daar zo veel regen uit valt dat ik mijn tuintje moet blijven sproeien...
| Gewijzigd: 1 augustus 2012, 20:44 uur, door jcroon
Kzal al blij zijn dat het tot hier komt maar khoop echt dat hij nog wat groeit.Want hier hebben we ook niets aan.
Trouwens dat buitje rond Parijs blijft leven. Zou normaal al lang uit elkaar moeten gevallen zijn. Mischien ben ik daar iets mee. | Gewijzigd: 1 augustus 2012, 21:01 uur, door thunderstorms_4ever
Ben nog steeds benieuwd wat de volgende storing boven west-Frankrijk gaat doen.
Omhoog kruipen en regen geven. energie zal er nu meer en meer uitgaan.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Omhoog kruipen en regen geven. energie zal er nu meer en meer uitgaan.
Het is raar drukkend benauwd hier, ik heb daar mijn twijfels over... | Gewijzigd: 1 augustus 2012, 22:11 uur, door Marga