De voeding kwam niet van de grond toch ????? (hoop ik!)
Jah komt het wel.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Jah komt het wel.
das niet goed.... toch?
dit moet je gewoon vergeten (ter info)
Geen extreem onweer
De computerberekeningen 'stoeien' weliswaar met de hoeveelheden regen en de regiobepaling, duidelijk is volgens alle modellen dat er geen extreem weer verwacht wordt op het moment dat de 'Franse' buienstoring ons heeft bereikt. Op slechts een paar plekken kan er in korte tijd 10 tot 20 mm regen vallen en treedt er licht tot matig onweer op. Van zware windstoten zal bovendien geen sprake zijn, juist vanwege het late tijdstip van de buien.
Jah mooi!!!
Als ze ''extreem'' weer aangeven komt er niks van terrecht. En nu al glashard zeggen ''Geen extreem weer'' we zullen zien
Haha Geen extreem onweer zegge ze nu, of al dat noodweer zwaaronweer weeralarmen noem maar op werd voorspeld is uitgekomen NOT!!!!
Jah komt het wel.
das niet goed.... toch?
Zo'n vaart zal het niet lopen hoor,de wind waait daar al een tijdje Zw/W met temps rond 23/24 graden.
Enne het is Zeeland he,zit je een aardig stukkie vandaan.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Niks fout.
Er bestaan kansen,wanneer snappen jullie dat een keer?
Maar het meeste wordt vanavond verwacht begreep ik. Afwachten dus maar (zoals altijd het meest verstandige).
inderdaad buienradar in de gaten houden en afwachten, en je niet gek lopen maken door berichten hier!
Niks fout.
Er bestaan kansen,wanneer snappen jullie dat een keer?
KMI citeert:
Deze namiddag bereikt een regen- en onweerszone het westen van België vanuit Frankrijk. Vanavond en vannacht trekt ze verder over onze streken.
Iedereen hier die zich weer klaar aan het stomen is voor fiks onweer, doet dat tegen beter weten in.
Klopt, maar als je naar een voetbalwedstrijd van Oranje gaat kijken doe je dat toch tegen beter weten in.
Ook al is de kans klein, hoop doet leven
Vakantietijd ??? (Oke, daarom heb ik tijd !) | Gewijzigd: 1 augustus 2012, 16:32 uur, door Jo Capelle
Ondertussen gaat de temperatuur in Vlissingen, ondanks de westen wind. In een half uur 2 graden omhoog!
| Gewijzigd: 1 augustus 2012, 16:40 uur, door Ben47
Als je iets plaatst laat het dan nuttige info zijn en niet van "we krijgen weer niks"
"het valt weer tegen" "ik weet het niet hoor". Niemand heeft daar wat aan.
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1