Oh ja en het regent een beetje, maar nog niet met bakken uit de lucht hoor. Onweer=onweer, of het er nu 1 is of 2000 ontladingen en of het nu op afstand is of niet. Zolang je het maar ziet/hoort. Maar natuurlijk is het veel leuker om er veel mee te maken.
En de 2 rode pitten lijken net NW en ZO van Goes te passeren. Zuid-Holland (Oude Tonge) heeft ook al onweer gemeld.
Klopt helemaal Ben.
Als ik in de tuin sta heb ik idd aan twee kanten onweers wolken en ontladingen,.... best vet hoor !!... heb er een natte rug van haha.
Regen nu ineens voorbij,.... zoals het kwam .
Wind is er nog steeds, te veel naar mijn zin....
19:50 - te vroeg gejuigd..... regen komt met bakken weer naar beneden....jank!!
19:57 - i's over and done.... met de regen althans onweer gaat nog klein beetje door..
| Gewijzigd: 29 juli 2012, 19:55 uur, door mrijkhals
Oh ja en het regent een beetje, maar nog niet met bakken uit de lucht hoor. Onweer=onweer, of het er nu 1 is of 2000 ontladingen en of het nu op afstand is of niet. Zolang je het maar ziet/hoort. Maar natuurlijk is het veel leuker om er veel mee te maken.
En de 2 rode pitten lijken net NW en ZO van Goes te passeren. Zuid-Holland (Oude Tonge) heeft ook al onweer gemeld.
Klopt helemaal Ben.
Als ik in de tuin sta heb ik idd aan twee kanten onweers wolken en ontladingen,.... best vet hoor !!... heb er een natte rug van haha.
Regen nu ineens voorbij,.... zoals het kwam .
Wind is er nog steeds, te veel naar mijn zin....
te vroeg gejuigd..... regen komt met bakken weer naar beneden....jank!!
Zolang het maar daar valt
Hier weer helemaal rustig nu
Wind is ook weer een beetje gaan liggen gelukkig, heb ik nix mee bah.
20:00 - verblindende flits, 9 sec later de zware donder.... lekker moet straks nog zonnebril pakken ook...lol
Yo Jacq, je hebt mail | Gewijzigd: 29 juli 2012, 19:58 uur, door mrijkhals
Of zoals Ben al zei; Onweer=onweer, of het er nu 1 is of 2000 ontladingen en of het nu op afstand is of niet. Zolang je het maar ziet/hoort. Maar natuurlijk is het veel leuker om er veel mee te maken. | Gewijzigd: 29 juli 2012, 20:00 uur, door mrijkhals
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Wind is ook weer een beetje gaan liggen gelukkig, heb ik nix mee bah.
20:00 - verblindende flits, 9 sec later de zware donder.... lekker moet straks nog zonnebril pakken ook...lol
Yo Jacq, je hebt mail
Net in mijn postvak gekeken maar geen mail hoor.
Kan je wel zeggen ja. Kijk eens naar de duikeling van de temperatuur.
| Gewijzigd: 29 juli 2012, 20:19 uur, door Ben47
haha Ja dat is waar,
ik ben benieuwd
Kan je wel zeggen ja. Kijk eens naar de duikeling van de temperatuur.
Dat bedoel ik ... brrrrrrrr
Ik had die temperaturen ook al gezien op mijn weerstation....
Beeld van Rotterdam (Paul Niewerkerk) http://www.virtualvisit.nl/webcam/index.htm | Gewijzigd: 29 juli 2012, 20:46 uur, door Ben47