Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
Ja ga ik ook doen. Op de drie uur buienradar zie ik dat er wat afkomt op antwerpen maar ik verheug me op niets. Begin ervaring te krijgen met de verwachtingen waarschuwingen dus dat is dan weer postief.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
In frankrijk is er een mooie pluk aan het opschuiven naar het noorden.
Echter wel in een boog, het zal me dan ook niets verbazen als er straks na noord-brabant ook limburg bij komt want ik verwacht eigenlijk dat die pluk uit frankrijk daar nederland binnen komt, als er dan nog iets van over is uiteraard.....
Hier zicht op de Westerschelde vanuit Vlissingen. http://www.zeegat.nl/home-groot-ruyter.html
Hier Goes, komen wel war donkere wolkjes hier en daar met wat spetters er uit maar mag nog geen naam hebben. Toch al een rood pitje bij Terneuzen. Komt jouw kant uit. Zal wel wat meer worden dan een paar spetters.
Nu maar hopen dat het niet alleen een 'neus verkoudheid' is met die rode pit lol lol
Laat maar komen, ik zet de was alvast binnen en de partytent strak vast haha...
by the way,... het stikt hier van de onweersbeestjes .... die kriebelende rot ettertjes...
19:18 - windstil,... creepy..
19:21 - donder is gearriveerd... in de verte. nog steeds wind stil | Gewijzigd: 29 juli 2012, 19:17 uur, door mrijkhals
19:25 - komt meer wind opsteken en de boeren hebben hun hagelkanonnen weer gevonden.... grrrrr..!!! | Gewijzigd: 29 juli 2012, 19:22 uur, door mrijkhals
19:25 - komt meer wind opsteken en de boeren hebben hun hagelkanonnen weer gevonden.... grrrrr..!!! Ruim 1,5u eerder, dan de kans in de waarschuwing van het KNMI. Haha. Het mag ook wel eens eerder. Er staat tenslotte ca 21u!
| Gewijzigd: 29 juli 2012, 19:29 uur, door Ben47
19:25 - komt meer wind opsteken en de boeren hebben hun hagelkanonnen weer gevonden.... grrrrr..!!! Ruim 1,5u eerder, dan de kans in de waarschuwing van het KNMI. Haha. Het mag ook wel eens eerder.
Da's zeker waar hahahaha......
Dondert lekker hier lekkere lage krakers er tussen.......
De regen komt flink naar beneden en de wink is aangesterkt.....
....en ik nog onder de partytent hahahaha......
Oh ja en het regent een beetje, maar nog niet met bakken uit de lucht hoor.
Dan ben ik benieuwd waar jij zit in Goes
Ik vlak bij de watertoren......
Nu is het ook niet oorverdovend maar alles is leuk wat onweer betreft :0
@Ben47;
Die rode pit is zeker geen verkoudheid hoor hahahahaha.......
| Gewijzigd: 29 juli 2012, 19:41 uur, door mrijkhals
Oh ja en het regent een beetje, maar nog niet met bakken uit de lucht hoor.
Dan ben ik benieuwd waar jij zit in Goes
Ik vlak bij de watertoren......
Nu is het ook niet oorverdovend maar alles is leuk wat onweer betreft :0
@Ben47;
Die rode pit is zeker geen verkoudheid hoor hahahahaha.......
Vlak bij ZLM. Begint nu eindelijk ietsjes meer te onweren, maar geen vetpot hoor.
Oh ja en het regent een beetje, maar nog niet met bakken uit de lucht hoor. Onweer=onweer, of het er nu 1 is of 2000 ontladingen en of het nu op afstand is of niet. Zolang je het maar ziet/hoort. Maar natuurlijk is het veel leuker om er veel mee te maken.
En de 2 rode pitten lijken net NW en ZO van Goes te passeren. Zuid-Holland (Oude Tonge) heeft ook al onweer gemeld.
KNMI heeft nu waarschuwing voor onweer naar ca 19uu veranderd. | Gewijzigd: 29 juli 2012, 19:48 uur, door Ben47
Ik denk ook dat het daar net aan voorbij trekt op de kaart te zien....
Hier lekkere krakers hoor,.... paar flinke achter elkaar.
Regen is nu weer bijna over,... gedonder gaat nog wat door...