Ja, hopelijk zit er nog iets in. Heb jij trouwens die 1 of 2 donders ergens in het zuiden van Provincie Antwerpen gezien of gehoord??
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Edit Sanwa: Citaat ingekort
de duiters hadden er vanmidag op de radio over dat het zeer zwaar zou onweren rond 02.00 hier in het grens gebied van duitsland en nederland voor uitziend blik???
| Gewijzigd: 28 juli 2012, 01:00 uur, door Sanwa
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Alleen is de wind ons niet meegegeven...
Kijk naar de west-kant van provincie Antwerpen, dan ga je 1cm schuin links naar onder, die bui was eerst een onweer dat nu nog slechts enkele druppels zijn of motregen.
Of de windrichting moest iets gunstiger zijn en dan krijgt Antwerpen om 3u de volle laag over zich.
In mei hadden we het ook over het onweersschild van Antwerpen. Was even doorbroken maar is nu toch weer aan het opbouwen. Maar ik laat deze dag zoals het is. Kzit volgende week zaterdag in oostenrijk met bijna elke dag onweerskansen en zit bijna 1,5 km hoog dus ik richt me nu op die week
En nu slapen en stiekem hopen wakker gemaakt te worden door onweer maar daar geloof ik persoonlijk niet meer in en voor degenen die nog aant genieten zijn. Nog veel meer genot meegegeven.
Of de windrichting moest iets gunstiger zijn en dan krijgt Antwerpen om 3u de volle laag over zich.
In mei hadden we het ook over het onweersschild van Antwerpen. Was even doorbroken maar is nu toch weer aan het opbouwen. Maar ik laat deze dag zoals het is. Kzit volgende week zaterdag in oostenrijk met bijna elke dag onweerskansen en zit bijna 1,5 km hoog dus ik richt me nu op die week
En nu slapen en stiekem hopen wakker gemaakt te worden door onweer maar daar geloof ik persoonlijk niet meer in en voor degenen die nog aant genieten zijn. Nog veel meer genot meegegeven.
Vergeet je camera niet en fijne vakantie gewenst,
Dat klopt inderdaad, ik blijf de hoop erin houden voor 3u deze nacht. Dus laten we hopen dat dat dan niet inzakt of oostwaarts trekt.