dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Ik zie nu wel op de radar dat er van alle kanten kleine felle buitjes aan het ontstaan zijn die Neer nét schampen.
Zie ik het trouwens goed dat er zich een buienlijn aan het vormen is? Dit is een beetje te zien op de Nederlandse radar, maar vooral op de Europese radar.
Dat komt mijn kant (Kleve) op! Ik ga met een paar buffalo wings, een biertje en een joint onder het afdak genieten! Gaat al behoorlijk los met bliksem en harde donders hier!
In de verte wel wat gerommel maar nog niet veel flitsen.
Ben eens benieuwd. Wel wat verkoeling gelukkig, maar nu nog de lichtshow!
Tis nog altijd 23gr binnen, en dat terwijl ik juist bewust de hele dag alles dicht had gelaten!
Dat komt mijn kant (Kleve) op! Ik ga met een paar buffalo wings, een biertje en een joint onder het afdak genieten! Gaat al behoorlijk los met bliksem en harde donders hier!
ik zit lekker op mijn veranda....heerlijk die wind
dat klink goed en lekker
Citaat van haachtonline, zaterdag 28 juli 2012, 0:19 uur Wow waar kwam dat vandaan ? Een verloren gelopen donderslag !
Kwam echt onverwacht hé
Berichten samengevoegd door Sanwa
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen