Ik hoop het voor je, dan zit Venlo ook in de Maasbree, maar zoals gezegd denk ik het dus niet. Alle activiteit zit in de rechterkant.
Ja zal idd alleen beetje regen worden als het zo blijft
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
| Gewijzigd: 27 juli 2012, 23:41 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Als je nog een beetje onweer wil, kun je beter met je vriendin gaan donderen.
Zie voor onze regio weinig tot geen onweer.
even geduld rond 01.30 gaat het hier los hoor.omgeving nijmegen
Ben bang dat je er anderhalf uur naast zit dit zijn maar voor lopers hoor je moet kijken wat boven belgie hangt en dat komt rond 01.30 uur
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Om 02:03u een ontlading bij droog weer. 2 minuten later één rechts daarvan en weer 5 minuten later twee tegelijk achter je. Om 02:11u gaat het ook regenen en slaat de bliksem bij je in en valt alle stroom uit. Om 02:37u is alles weer voorbij en kan je de schade op gaan nemen.
Is het zo precies genoeg?
Als je nog een beetje onweer wil, kun je beter met je vriendin gaan donderen.
Zie voor onze regio weinig tot geen onweer.
even geduld rond 01.30 gaat het hier los hoor.omgeving nijmegen
Ben bang dat je er anderhalf uur naast zit dit zijn maar voor lopers hoor je moet kijken wat boven belgie hangt en dat komt rond 01.30 uurDat zal hier niet voor half 3 zijn, en de activiteit is er een beetje uit aan het gaan, lijkt er vooralsnog op dat dat voor ons slechts een bak water op gaat leveren. Maargoed, ik zit er graag naast.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Om 02:03u een ontlading bij droog weer. 2 minuten later één rechts daarvan en weer 5 minuten later twee tegelijk achter je. Om 02:11u gaat het ook regenen en slaat de bliksem bij je in en valt alle stroom uit. Om 02:37u is alles weer voorbij en kan je de schade op gaan nemen.
Is het zo precies genoeg?
lol
Stond op een mooie locatie in de polder tussen mookhoek en puttershoek, echter alleen ene bak regen gehad.
Hierop mijn vrouw gebeld omop de radar te kijken ( heb geen internet op mijn gsm) maar die zei dat alle activiteit daar er uit was dus ja volgende keer beter.
Wel jammer dat het onweer tegenviel maar goed we hebben nog zat dagen te gaan dit seizoen.
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Wir haben immer recht/...lol
geen zuchtje wind en buiten is het klam! die warmte krijg ik er zo niet uit
ik hoop wakker te worden van onweer! maar dat op de radar gaat me te traag haha!
fingers crossed! voor ieder ander die wel in de prijzen valt geniet er lekker van
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Wir haben immer recht/...lol
want die voorspelde zeer zwaar onweer rond 02.00 uurin het grens gebied
Nee dat trekt duitsland in
Citaat van Twix, vrijdag 27 juli 2012, 22:46 uur Dat komt nu richting Zuid Limburg, finally.
Ben eens benieuwd of we hier in Heerlen nog wat krijgen.
Afgelopen onweersdagen is het steeds net oostenlijk of westenlijk lang ons gegaan.
Paar uur geleden dacht ik ook dat er wat kwam maar ook dat zat meer richting Aken.
Op de laatset radarbeelden die ik bekeken heb lijkt het ook weer net ten oosten lang te gaan, maar laat me verassen.
Nu even deur opengezet want het is gelukkig wel al wat afgekoeld. 23gr binnenhuis, dat ben ik niet gewend.
Dus laat die bui en afkoeling maar komen. Hopenlijk met een mooie show ;-)