zie je het al weerlichten trouwens
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Als je nog een beetje onweer wil, kun je beter met je vriendin gaan donderen.
Zie voor onze regio weinig tot geen onweer.
Ja, rechts begint bij te groeien en allemaal aan te plakken. Net op tijd hoopk.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
even geduld rond 01.30 gaat het hier los hoor.omgeving nijmegen
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Leuk voor Duitsland, hij moet links groeien.
Alles trek weer Duitsland in, ZUid-Limburg heeft prijs, hier in Noord-Limburg komt niet veel over schat ik zo, zeker niet de bliksemactiviteit, die is ronduit slecht te noemen in het linker deel van dat complex.
Vraagje: Noord-Spanje/Zuid-Frankrijk gaat dat nog iets worden voor diep in de nacht?
Ik hoop het voor je, dan zit Venlo ook in de Maasbree, maar zoals gezegd denk ik het dus niet. Alle activiteit zit in de rechterkant.
Trouwens. Ik ga vanaf volgende week zaterdag naar oostenrijk voor acht dagen. Bijna 7 dagen van de 8 kansen op onweer dus dat gaat waarschijnlijk ook leuk worden. Kzal proberen mooie filmpjes en/of foto's te maken
laat maar komen
even geduld rond 01.30 gaat het hier los hoor.omgeving nijmegen
Ben bang dat je er anderhalf uur naast zit
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Leuk voor Duitsland, hij moet links groeien.
Alles trek weer Duitsland in, ZUid-Limburg heeft prijs, hier in Noord-Limburg komt niet veel over schat ik zo, zeker niet de bliksemactiviteit, die is ronduit slecht te noemen in het linker deel van dat complex.
Vraagje: Noord-Spanje/Zuid-Frankrijk gaat dat nog iets worden voor diep in de nacht?
Dat blijft hangen en treuzelen en trekt vervolgens richting zwitserland... Spijtig genoeg....
Zelfde hier. Ik dacht dat 't onweer vanuit het zuiden kwam, maar ik zag ook flitsen boven het huis en richting het noorden. Vreemde wolk met onweersactiviteit. Gerommel nog niet waargenomen begint wel feller te flitsen.
22 juli 2009
10 t/m 14 juli 2010
19 juni 2013, 27 juli 2013, 19 augustus 2013