dat is wel een mcs, je ziet toch een ronde/ovale vorm op sat? trouwens de westelijke kant ontploft nu? :p
Dat zal misschien net Limburg gaan raken maar meer ook niet
dat is wel een mcs, je ziet toch een ronde/ovale vorm op sat? trouwens de westelijke kant ontploft nu? :p
Elke onweersbui heeft wel een ronde/ovale vorm. Alleen deze bui voldoet niet aan de maten bij lange na niet.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Dat zal misschien net Limburg gaan raken maar meer ook niet
de duitsers verwachten mogenlijk zeer zwaar onweer in het grens gebied nederland/duitsland rond 02.00 uur
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Haha had ik ook afgelopen Juni. Zat op de Dominicaanse,kom je hier is het idd even afkicken geblazen kwa onweer. | Gewijzigd: 27 juli 2012, 22:10 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Warnstufe Rot erwartet
gültig von: Freitag, 27. Juli 2012, 15:00 Uhr
gültig bis: Samstag, 28. Juli 2012, 12:00 Uhr
gültig für: alle Höhenstufen
Alles is nog mogelijk vannacht...... er zijn vanmiddag meerdere complexen ineens ontstaan.
Is gewoon een buienlijn, een bow-echo met de boog kant altijd naar voren toe.
Uitleg over de bow-echo kan je hier vinden.
Uitleg over de bow-echo kan je hier vinden.
Je was me net voor Ries....:-) mee eens | Gewijzigd: 27 juli 2012, 22:23 uur, door Bronk
Uitleg over de bow-echo kan je hier vinden. Kwist het maar kdacht dat het een omgekeerde bow echo was.
Nu weet ik dat dat niet het geval kan zijn. Dank
Edit Sanwa: Plaatje verwijderd | Gewijzigd: 27 juli 2012, 22:29 uur, door Sanwa
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Valt erg mee,en daarbij is het eigenlijk maar goed dat het mee valt,te veel mensen op vakantie in eigen land.
5 keer zelf noodweer meegemaakt op de camping op de veluwe vroeger,word je niet vrolijk van zo tussen die bossen in de caraven of tent.
Dus eigenlijk heeft het zijn voordeel nu! Ook de festivals die aan de gang zijn in eigen land maar ook elders in de benelux.
Ik vraag me dan toch af waar al die neerlag zit? Hier is hooguit 1 of echt maximum 2 mm gevallen.... | Gewijzigd: 27 juli 2012, 22:33 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Ik vraag me dan toch af waar al die neerlag zit? Hier is hooguit 1 of echt maximum 2 mm gevallen....
Hier denk dik 20 mm gevallen in 45 minuten.