http://www.youtube.com/watch?v=wJdjh3ToXSk&feature=share
Edit Marga: link klikbaar gemaakt | Gewijzigd: 27 juli 2012, 20:54 uur, door Marga
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
Ten eerste staan de beste stuurlui altijd aan wal. Ten tweede is er duidelijk aangegeven, dat in de loop van de nacht de buien over ons land gaan trekken. Volgens mijn klok is het nog lang geen nacht. Ten derde verpest al het gemopper en geklaag de sfeer in het topic en volgens mijn man ook mijn humeur.
Dus doe mijn man een plezier en stop met mopperen
Kortom: Help Bart (en nee dit is niet Bart de weerman) de avond door
PS. Er zijn klaagzangen verwijderd. Hierover kan niet gediscussieerd worden! | Gewijzigd: 27 juli 2012, 20:50 uur, door Marga
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
1 positief
1 negatief
daarna kijken welke klopte ipv 1 helemaal teruglezen met alle negatieve reacties ertussen
komop de avond en nacht duren nog lang.
En komt het niet bij jou in de buurt
stap in een auto en rij ernaartoe zou ik zeggen
zucht, ik hou hoop. dussss
Karim waarschwde vooral voor veel neerslag maar niet overdreven veel. Oranje is dan ook "moderate"
Verder even ontopic; in Tilburg nog geen spatje regen opgemerkt en wel wat losse wolkjes die boven ons hangt, maar verder zeer weinig om waar te nemen. Helaas.
Maar we blijven geduldig wachten!