We gaan het afwachten.
Die bui boven Zeeland had in Belgie ook onweer,zit er gewoon niet in momenteel voor NL,zal best nog komen alleen momenteel niet! Cape is ook dramatisch
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Oosten,of net de grens over bij Venlo! Mijn favo plek daar,en vaak raak.
Succes
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Maar wie weet krijgen we nog wat flitsen uit België.
Maar wie weet krijgen we nog wat flitsen uit België.
Hehe breek me de bek niet open,weet er alles van
Maar inderdaad,even aankijken of er nog wat komt,anders een lekkere nachtrust
Succes
thanks voor de info maar als ik de berichten hier lees gaat het allemaal over
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Succes
thanks voor de info maar als ik de berichten hier lees gaat het allemaal over
Daar niet,ben ik 100% zeker van Ruud.,en weet je wat het is? Chasen,en als er niks was volgde keer beter. Ik heb ook een paar keer voor niks Nederland tot in Duitsland doorkruisd. Maar ook vaak (meer zelfs) mooi onweer meegemaakt.
ik zeg gewoon DOEN! Nee heb ie en jah kan je krijgen,maar het ziet er goed uit. Gewoon op gemak nu gaan rijden,afwachte heeft nooit zin
Waarschuwingen voor onweer gelden nog de ganse nacht...
Edit: wat een rood gebied daar in frankrijk! | Gewijzigd: 27 juli 2012, 20:18 uur, door Sven
Edit: wat een rood gebied daar in frankrijk!
Zo rood is het gebied in werkelijkheid niet! Zijn beelden van alle 15 minuten bij elkaar.
Eer dat het België bereikt is het nog motregen ofzo. Ik ga me niet meer verheugen op onweer, alles wat je nu boven België en Nederland ziet is alles waarschijnlijk.
Eer dat het België bereikt is het nog motregen ofzo. Ik ga me niet meer verheugen op onweer, alles wat je nu boven België en Nederland ziet is alles waarschijnlijk.
Neenee
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Thunder has arrived !!
En ik al een kwartier denken dat er iemand zijn auto deur dicht doet,... zijn het de hagelkanonnen ,.. waahahahaha...
En dan heb ik nog niet eens een pilsje op ofzo...
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=tophoogtelb1x1
zitten de hoogste buien (dus zwaar) in het uiterste puntje van Zeeland op dit moment.
Er komt dus nog genoeg aan.
Hier is er net een beetje regen gevallen maar dat mag geen naam hebben.
| Gewijzigd: 27 juli 2012, 20:32 uur, door Han
Neenee
In Frankrijk hangt nog een klein onweerscomplex en die zal wel afzwakken en NL niet eens meer bereiken, en als het wel bereikt zal het heus geen onweer meer zijn. Ik denk dat ze er weer mooi naast zaten met hun gestructureerde onweerszone