Dat kan ook een gevolg zijn van de meetapparatuur (hoewel ik in dat opzicht niet echt een kenner ben), meestal is die op grote afstand niet erg nauwkeurig. Dat zie je met bijvoorbeeld de buienradar ook...
Dat kan ook een gevolg zijn van de meetapparatuur (hoewel ik in dat opzicht niet echt een kenner ben), meestal is die op grote afstand niet erg nauwkeurig. Dat zie je met bijvoorbeeld de buienradar ook...
Lijkt me sterk in deze behoorlijke omvang
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
dus mischien valt er straks wat te zien
http://62.25.8.204/cgi-bin/guestimage.html | Gewijzigd: 27 juli 2012, 19:38 uur, door Klapper
moest het in Boom over een uur lostbarsten ,kan je het zoizo via de link hieronder volgen(ook leuk om nu te volgen:) )
maar zoals het er effectief heel de week al naar uit ziet gaat het allemaal goed meevallen,bakken regen,dat wel
http://www.youtube.com/watch?v=wJdjh3ToXSk&feature=share
Niets regen. Geen druppel komt hier naar beneden. En dat gaat ook niet gebeuren. Gewoon weer een zwoele nacht
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
dan kloppen de satelietbeelden ook niet!
ik ben nu ook wel eens toe aan een onweersbui. het hoeft geneens een grote te zijn
Denk inderdaad dat de kansen klein te noemen zijn dat er na deze onweerszone nog iets zal komen.
Dat is het weer. Doe je niks aan,gewoon lastig te voorspellen.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Lekker wat doen straks,zie het allemaal wel. Zo niet dan op naar de volgende kansen.