Die temperatuur tegenover 'slechts' 22 graden hier (Poortvliet).
zweet loopt me van mn rug letterlijk......getver.. Regent nu wel...
Ik dnek het niet, onweer zat er tot nu toe toch al niet veel in en de meeste verwachtingen/voorspellingen/waarschuwingen spreken vooral van wateroverlast en minder van onweer. Dus dat glas water komt wel.
Iedereen blind gestaard op het woordje onweer en dan komen er ook nog belachelijke berichten van Weerplaza dat er kans is op een supercel en dat soort nonsens.
Het weer is steeds meer een sensatieonderdeel geworden, het kan zó in de Privé.
Nu denkt iedereen dat het vanavond gigantisch noodweer wordt, maar dat gaat enorm meevallen dat kon allemaal van tevoren allang aangetoond worden.
Daarom sta ik hier totaal niet van te kijken, we wachten maar mooi af.
veel te vaak,meteorologen zijn niet eens instaat om een betrouwbare verwachting te maken van maar 6 uur vooruit
Mede te danken aan hoogmoedswaanzin,dingen erbij pakken die super mooi zijn terwijl er meer dingen zijn die aantonen dat het gewoon normaal warmte-onweer is.
Vele maken elkaar gek,en dan inderdaad de Media die het helemaal op en top afmaakt,alsof de wereld vergaat.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Hier (Aalter) donkergrijs en 90 minuten regen ... en 1 bliksem en donderslag
Wel een welkome verfrissing
moest het in Boom over een uur lostbarsten ,kan je het zoizo via de link hieronder volgen(ook leuk om nu te volgen:) )
maar zoals het er effectief heel de week al naar uit ziet gaat het allemaal goed meevallen,bakken regen,dat wel
http://www.youtube.com/watch?v=wJdjh3ToXSk&feature=share