Waarom denk je dat ze overdrijven? Tomorowland begint vanavond, dan kunnen ze (KMI ed) het hun niet permitteren om zuinig te blijven met waarschuwingen (remember Pukkelpop 2011).
Eindelijk weer onweer kansen, en dat betekent ook weer live uitzenden vanuit mijn woonplaats.
Alleen het koufront sleept en schuift omhoog op,omdat het laagje te veel tegengas geeft.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Ik benijdt je Ron.
Hier bijna alleen grijze lucht. Maar ik hoop dat hier ook nog wat komt.
Je (buurman) (beuningen).
Hoe dan ook ik gun het je van harte, maar blaas ook ook een beetje deze kant op? dat is die bui bij weeze in duitsland zit nog geen onweer in
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Waarom denk je dat ze overdrijven? Tomorowland begint vanavond, dan kunnen ze (KMI ed) het hun niet permitteren om zuinig te blijven met waarschuwingen (remember Pukkelpop 2011).
Kzal iets melden als het hier zwaar tekeer gaat. Tommorowland ligt namelijk nog geen km van men huis.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Eindelijk weer onweer kansen, en dat betekent ook weer live uitzenden vanuit mijn woonplaats.
http://www.ustream.tv/channel/storm-hunter-heenvliet
Zou ik ook wel eens willen bewerkstelligen, cool !!
Aangezien niemand van de professionele weerdiensten met een overeenkomstig weerbeeld komt, neem ik maar aan dat het een complexe situatie is en dat het gewoon afwachten is waar wat valt en in welke mate.
Feit is wel dat het hier inmiddels bewolkt en strontbenauwd geworden is.
Hmm, als ik buienradar zo bekijk dan zal het wel een dustdevil zijn... net als die windhoos in Dongen en tijdje terug....
staat hier geen zuchje wind, egaal grijze lucht met motregen, echt geen hoos vormende bui in de buurt hoor.
Het verwachte radarbeeld van Weerplaza laat de eerste neerslag voor vannacht rond 20:00 in Zeeland arriveren en morgenochtend rond 12:00 de allerlaatste neerslag in het uiterste noord-oosten. Link voor verschillende kaartjes van Weerplaza: http://www.weerplaza.nl/weerkaarten/default_wpm.asp
Die temperatuur tegenover 'slechts' 22 graden hier (Poortvliet).
Elke wolk die in Nederland was,en net over de grens in Brabant ontstond ploffen in zo snel,zelfs waar de cape ook nog te doen is. geen enkele wolk die de 9 km haalt.
Heb een vermoeden dat het te snel aan het afkoelen is,en vrijwel overal momenteel een Noord-Westen wind | Gewijzigd: 27 juli 2012, 19:07 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
1 ter hoogte van arnhem, en de andere ongeveer Tiel. Zo maar uit het niets
Maar er komt niks uit... zit in Elst en hier boven zou de rode punt 4 minuten gelden onstaan....