ben eindelijk klaar met werken,was echt niet uit te houden daar.
maargoed het ziet er goed uit qua ontwikkeling in frankrijk dus heb alle hoop dat het vanavond/nacht
gaat spoken hopelijk zit nu alles mee!! apparatuur ligt in elk geval klaar:)
Dus ik ga wel uit van neerslag en een paar flitsen, maar onze kansen zijn in het Noorden
veel groter wanneer het uit het Oosten komt. In plaats van Zuid Westen.
Natuurlijk ga ik het ook weer in de gaten houden, want het blijft wel leuk
Veel plezier voor degene die meer geluk hebben, maar aan de andere kant "Stay Save!"
en minder onweer??
We zien het wel.
| Gewijzigd: 27 juli 2012, 18:13 uur, door Marga
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Dus ik ga wel uit van neerslag en een paar flitsen, maar onze kansen zijn in het Noorden
veel groter wanneer het uit het Oosten komt. In plaats van Zuid Westen.
Natuurlijk ga ik het ook weer in de gaten houden, want het blijft wel leuk
Veel plezier voor degene die meer geluk hebben, maar aan de andere kant "Stay Save!" Wij gaan knallen Assenaar ...het wordt alleen een latertje
Hoe zie je dat, ik zie vooralsnog een hoop ploffen
kijk de buienradar en je zult zien hij gaat een stuk heviger zijn binnen en uur
NOWCASTEN
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Ik benijdt je Ron.
Hier bijna alleen grijze lucht. Maar ik hoop dat hier ook nog wat komt.
Je (buurman) (beuningen).
Hoe dan ook ik gun het je van harte, maar blaas ook ook een beetje deze kant op?
NOWCASTEN zowel oosten als westen aan de linkerkant?
Ik zelf snap gewoon echt niks van die plaatjes en getalletjes. en vraag me dus ook af of flevoland een kansje maakt op onweer Time will tell.... who knows.
Als de buien flink gevoed worden door de warmte dat vanaf de grond optrekt zit er wel een kans in ja.
Maar gezien de snelheid van de buien dat het over trekt denk ik dat er niet veel kans is.... maar zoals ik zeg je weet het hier nooit.