dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
ziet er interessant uit.. iemand die daar wel woont toevallig?
Woon er 10à 20 km vandaan maar daar zijn we niks mee dus neen. Sorr.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Komt ook op mij af. Hopelijk levert dat buije mischien een mooie foto op. Wolkenhoogte van dat buitje is trouwens bijna 12 km. Mischien tegen als het hier is wel meer of mischien is het dan wel sterk gegroeid. Fingers crossed.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Hmm, als ik buienradar zo bekijk dan zal het wel een dustdevil zijn... net als die windhoos in Dongen en tijdje terug....
op dit moment is het hier nog heerlijk weer en nog steeds 30 graden alleen wel
erg benauwd
Dan wordt het denk ik wel nachtwerk.
~Inderdaad,aangezien de stroming ook weer Zuid is,en hier de wind weer weg gevallen is naar 1 op zijn max.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
~Inderdaad,aangezien de stroming ook weer Zuid is,en hier de wind weer weg gevallen is naar 1 op zijn max.
ja want er ontstaat in frankrijk onweer op de noordzee?,en die onweerspluk in bretagne blijft op zijn plek hangen
ja want er ontstaat in frankrijk onweer op de noordzee?,en die onweerspluk in bretagne blijft op zijn plek hangen
Jah zag het net ,is alleen maar goed,heel nederland kan wat verwachten vanavond en vannacht,daar lijkt het teminste wel op. Wel apart die onweercel op zee
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.