Ja heb het gezien, en als dat uitkomt gaat het serieus knallen. Maar ik ga me niet verheugen, want ik wil niet teleurgesteld worden. | Gewijzigd: 27 juli 2012, 17:06 uur, door Marga
deze zomer en het werd helemaal niks met het verwachte onweer. Het is afwachten wat er van gaat komen
ik heb het idee dat het onweer meer oostelijk trekt richting Duitsland
deze zomer en het werd helemaal niks met het verwachte onweer. Het is afwachten wat er van gaat komen
ik heb het idee dat het onweer meer oostelijk trekt richting Duitsland
Die 2 was niet voor niets die andere paar keer,wil niet zeggen voor heel Nederland maar de kans bestaat dat er op enkele plekken in Nederland zeker iets komt.
Dat het niet bij een ander komt is niet anders.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
edit: nog even geduld oefenen: De buien bewegen noordoostwaarts. Tegelijkertijd kunnen er verspreid ook nieuwe buien onstaan. Een gestructureerde buienzone, met zwaar onweer is momenteel in de maak ten noorden van Parijs en zal ons land waarschijnlijk bereiken tussen 18u00 en 19u00. Volgende update: rond 17u00 | Gewijzigd: 27 juli 2012, 16:55 uur, door Sven
ook wel bekend als onweersbeestjes nou dan zei mijn vader vroeger altijd het gaat onweren let maar op
en 9 van de 10 keer had hij gelijk
dus we wachten af
Edit: het onploft nu in duitsland:;
| Gewijzigd: 27 juli 2012, 17:06 uur, door Marga
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
die heten tripsen die vliegjes
| Gewijzigd: 27 juli 2012, 17:07 uur, door Marga
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Kijk even naar Frankrijk.
En dan hebben we het Koufront. Zo moeilijk is het toch niet? Activeert allemaal gestaagt.
Level twee zegt niet meer dan een wat grotere kans op zwaar weer..... Vandaar dat dat in de praktijk vaak meevalt. Maar een gewaarschuwd mens.
| Gewijzigd: 27 juli 2012, 17:08 uur, door Marga
Paar weken geleden gaf Estofex ook een level 2 aan ik heb er maar weinig van gemerkt dus moet het allemaal nog maar zien
en het meeste onweer lijkt richting Duitsland te trekken.
Paar weken geleden gaf Estofex ook een level 2 aan ik heb er maar weinig van gemerkt dus moet het allemaal nog maar zien
en het meeste onweer lijkt richting Duitsland te trekken.
vorig jaar september gaf Estofex level 1 en toen barste het ineens los, weet het nog als de dag van gister;) Dus het kan ook de andere kant opgaan!!!