Reken nergens op. Hou ook niks meer in de gaten en zie het vanavond wel weer op de radar e.d Ben niet eens meer teleurgesteld.
Heb van te voren al gezegd : zet je tent niet op een lage plek, of bij het water.... zolang ze hun zwemdiploma's hebben zijn ze weer een ervaring rijker zullen we maar zeggen....
Just for the thrills baby!! haha
Hier in Goes gisteren en eergisteren wel vliegendemieren nu gelukkig niet.
Geen meeuwen te zien, wel duiven...grrrr | Gewijzigd: 27 juli 2012, 16:10 uur, door mrijkhals
En lekker briesje he.......net was het weer echt ziekmakend !
De vliegende mieren zie ik hier omhoog vliegen voor mijn raam langs.
Zijn mannetjes en koninginnen die hoog in de lucht paren, dan wel door de meeuwen opgegeten worden.
Vliegende mieren altijd bij warm, zwoel zomerweer.
Na de paring komt het restant weer terug op aarde, verliezen hun vleugels en starten een nieuwe kolonie.
Gierzwaluwen zitten er ook achter aan.
Die zitten nu echt heel hoog voor hun doen.
| Gewijzigd: 27 juli 2012, 16:20 uur, door MariekeBreda
kijk voor de grap even naar zuidwest FR. Daar begint het nu een beetje te ploffen. Naar alle waarschijnlijkheid groeit dat uit tot een leuk cluster en dat trekt vanavond laat/vannacht misschien over NL.
Zijn mannetjes en koninginnen die hoog in de lucht paren, dan wel door de meeuwen opgegeten worden.
Vliegende mieren altijd bij warm, zwoel zomerweer.
Na de paring komt het restant weer terug op aarde, verliezen hun vleugels en starten een nieuwe kolonie.
Thanx, geen idee dat het zo ging :o)
Ik hoop wel dat de meeuwen grote vreten hebben dan, des te minder komen terug op de grond haha.
Waar komen dan die vage vleugels vandaan bij doodgewone mieren.....
En vliegende meeuwen.
Meeuwen pakken ze hoog uit de lucht.
de meeuwen hier rond het middaguur gesignaleerd. (rotterdam)
Kondigt een winddraaing aan., vertelt en laten zien aan mijn collega's en waren onder de indruk....
Ze weten nog niet precies hoe en wat knmi houd het nog steeds bij het midden en oosten.....
( de boeren deden ook koekeloeren)
| Gewijzigd: 27 juli 2012, 16:23 uur, door Jo Capelle
Maar de aandacht gaat uit naar W Frankrijk inderdaad! Dat moet het gaan worden. | Gewijzigd: 27 juli 2012, 16:23 uur, door thunderfreak
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Onzettend drukkend en wordt alleen maar warmer....
Achtertuin temperatuur (schaduw) 31,2 graden.
Hoger natuurlijk dan omliggende weiland, maar toch zit ik aan
de rand van de stad. Slechts 100 meter verder ligt het kanaal
wat de beboude kom scheidt van de weilanden.