Voorspellen is ook onmogelijk,zal echt zeer dichtbij de dag moeten komen wil er eengezins wat gezegd kunnen worden.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Voorspellen is ook onmogelijk,zal echt zeer dichtbij de dag moeten komen wil er eengezins wat gezegd kunnen worden.
Dat is een eerlijk antwoord en zal dan dit topic in de komende dagen goed gaan lezen, bedankt voor de reactie Thunder
De grootste teleurstelling is de te hoge verwachting van sommigen.... | Gewijzigd: 25 juli 2012, 18:02 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Weet iemand trouwens hoe zo'n apparaat heet? Het is nog een heel oud ding wat uit hout gemaakt is, die met een pijltje naar een woord draait net zoals een klok bijvoorbeeld "Regen, mooi, storm, bestendig" enzovoort.
LOL! Maar ff zonder dollen, weet iemand waar je deze echt oude ( of nieuw oud) kan kopen?
Weet iemand trouwens hoe zo'n apparaat heet? Het is nog een heel oud ding wat uit hout gemaakt is, die met een pijltje naar een woord draait net zoals een klok bijvoorbeeld "Regen, mooi, storm, bestendig" enzovoort.
LOL! Maar ff zonder dollen, weet iemand waar je deze echt oude ( of nieuw oud) kan kopen?
Ik denk een kringloop winkel of eem andere 2e hands zaakje.. Zijn er genoeg in omloop in ieder geval..
(afbeelding)
Hoop het voor vrijdag ook. Levert mooie foto's op. En trouwens kheb nog nooit van men leven zowel een supercel als een shelfcloud etc dus laat maar komen!
Daarbij hebben we er 1 thuis hangen die al meer dan 100 jaar oud is en nog prima zijn werk doet.
Zijn overigens wel te maken als je een beetje handig bent.
Maar nogmaals,check even marktplaats en anders even shoppen bij een paar in de buurt liggende scheepswinkeltjes of inderdaar anthiek winkels.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
(afbeelding)
Hoop het voor vrijdag ook. Levert mooie foto's op. En trouwens kheb nog nooit van men leven zowel een supercel als een shelfcloud etc dus laat maar komen!
Hoe oud ben je?
Shelfs komen elk jaar wel een paar keer voor bijna in geheel Nederland. raad je aan beter op te letten en minder achter de comp te blijven hangen. (Grappie)
Shelfs komen elk jaar wel een paar keer voor bijna in geheel Nederland. raad je aan beter op te letten en minder achter de comp te blijven hangen. (Grappie)
Ben 15 maar heb het nooit gzien. Als het hier extreem weer zie je niks anders dan grijs. En als het zich toch voordoet dan is de lucht zwaarbewolkt dus kan ik het niet zien aankomen maar ik probeer er wel op te letten dat ik het te zien krijg maar tis nog niet gelukt zoals ik zei. Mischien Vrijdag, mischien volgende week, mischien volgende maand, enz.
Ben 15 maar heb het nooit gzien. Als het hier extreem weer zie je niks anders dan grijs. En als het zich toch voordoet dan is de lucht zwaarbewolkt dus kan ik het niet zien aankomen maar ik probeer er wel op te letten dat ik het te zien krijg maar tis nog niet gelukt zoals ik zei. Mischien Vrijdag, mischien volgende week, mischien volgende maand, enz.
Op naar vrijdag. Het is een jaar geleden dat ik een shelf heb gezien. Wordt tijd dat er weer een voorbij komt drijven.
Weet iemand trouwens hoe zo'n apparaat heet? Het is nog een heel oud ding wat uit hout gemaakt is, die met een pijltje naar een woord draait net zoals een klok bijvoorbeeld "Regen, mooi, storm, bestendig" enzovoort. http://shop.heutink.nl/nl/productinfo.aspx?catid=2&mainid=1&artid=522938
Citaat van heutink.nl Letterrondo
Letterrondo biedt vele spelmogelijkheden rondom letters en woorden. Kinderen zoeken naar woorden met dezelfde begin- of eindklank en ze combineren letters tot woorden. De opdrachtkaarten bieden extra oefeningen waarmee het kind op speelse wijze nieuwe woorden leert.
Inhoud:
Een letterbord met draaischijf, 18 opdrachtstroken, 27 letterkaartjes.
Formaat kist: 29 x 11 x 4,5 cm (l x b x h).
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten