Ach, volgende week zondag/maandag volgens zowel de Amerikaan als de Europese pluim 15/16 graden overdag in regio ZO-Nederland, waar het nu het warmst is. Nog heel ver weg, maar als het uitkomt zitten we echt in de herfst. Dus 'geniet' er nog maar van.
Ach, volgende week zondag/maandag volgens zowel de Amerikaan als de Europese pluim 15/16 graden overdag in regio ZO-Nederland, waar het nu het warmst is. Nog heel ver weg, maar als het uitkomt zitten we echt in de herfst. Dus 'geniet' er nog maar van.
zo we duiken de winter in
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
zo we duiken de winter in
Er gaan er zelf een paar voor de 5 graden 's nachts. Nog een beetje lager en we kunnen plaatselijk al vorst gaan meten....
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Gewoon lekker van genieten! ontspannen en relaxend genieten van al het vrouwelijk schoon en dan kom je de dag wel door met af en toe een tractatie koud glas bier aan jezelf
Temperaturen van 15/16 graden? Waar kan ik tekenen?
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Ik heb eens wat temperatuurgrafieken bekeken, het is net alsof er vanuit het zuidwesten een kleine hapering in de ongebreidelde stijging van de temperaturen over het land trekt.
Gewoon lekker van genieten! ontspannen en relaxend genieten van al het vrouwelijk schoon en dan kom je de dag wel door met af en toe een tractatie koud glas bier aan jezelf Er zijn een paar nadelen aan dit advies:
- Van bier krijg je alleen maar meer dorst (vochtafdrijvend).
- Schoonheid en korte rokjes gaat niet altijd samen... Vaak niet eigenlijk..
Gewoon lekker van genieten! ontspannen en relaxend genieten van al het vrouwelijk schoon en dan kom je de dag wel door met af en toe een tractatie koud glas bier aan jezelf Er zijn een paar nadelen aan dit advies:
- Van bier krijg je alleen maar meer dorst (vochtafdrijvend).
- Schoonheid en korte rokjes gaat niet altijd samen... Vaak niet eigenlijk..en voor de winkeliers,(vrouwen bloot,handel dood)met zulke dagen hou je geld over,je gaat niet voor de lol naar de stad met dit weer
Gisteren een bloedhete dag, vandaag nog heter....
Ik kom vanmorgen buiten in de tuin en wat schets mijn verbazing,...
Een kaars die op de tafel stond is ................. affijn zie het plaatje maar.
Kaarsvet smelt bij 55graden !
Dus,... kaarsen van tafel vandaag
Het lijkt allemaal iets af te vlakken, hier ook minder fel dan gisteren of zelfs vanmorgen vroeg, toen hadden we strakblauwe lucht, nu hangt er een soort van waas voor.
Als dit zo door gaat geen records maar wie weet brand het nog weg en wordt het weer stralend.