Als ze te veel leden hebben wel Zonder dollen: lijkt me levensgevaarlijk
Vergelijk de wind met een föhn die je in je gezicht houd... Gadverdamme !
Ben vandaag te werk in het centrum van Alkmaar waar weinig volk loopt maar de mensen die binnen kwamen hebben dan wel iets gekocht
...
maar
...
ik verklaar nog steeds iedereen voor gek die gaat shoppen met dit weer
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Vergelijk de wind met een föhn die je in je gezicht houd... Gadverdamme !
Ben vandaag te werk in het centrum van Alkmaar waar weinig volk loopt maar de mensen die binnen kwamen hebben dan wel iets gekocht
...
maar
...
ik verklaar nog steeds iedereen voor gek die gaat shoppen met dit weer Wind komt da ook uit het gezellige warme zuiden.... Wij zijn aardig, we laten iedereen meegenieten. Maar op de wadden bevriezen ze met 26 -27 graden!!! Brrr.
Even terugkomen op het voetbaldraadje, volgens mij is dat beter te doen dan nu gaan shoppen. Of in de file op weg naar het strand, of zo'n warm klef station met sjaggereinig volk dat vind dat ze te lang moeten wachten. Nee gewoon rustig aan weekend vieren, zelfs een beetje sporten zonder naar het strand of stad te moeten, da's best te doen...
En VVV-Utrecht vanavond? Ik denk dat de voetballers er beter tegen kunnen dan de mensen in het stadion.
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Dan zou je moeten gaan kijken naar de temps op 10 cm in het verleden. Ik zie het nut niet zo in om dat te weten, je hoofd is dichter bij het meetpunt op 2 meter dan op 10 cm hoogte.
Tenzij je er bij voetbal onder uit geschoffeld bent..
Ohnee we zouden het hir niet meer over voetbal hebben.
Goed dan,
tenzij je op een badlaken in de zon ligt.
Maar dan is je hoofd toch al hopeloos op hol geslagen als je dat met dit weer doet dus maakt het ook niet meer uit.
Ik heb het nog geprobeerd, maar in de tuin zitten is niet lekker.
Gaat me verder nergens om, maar dat is dus de werkelijk gemeten temperatuur in de zon hoor. Hij gaat gewoon niet hoger dan 50. In werkelijkheid dus nog warmer pal in de zon in je tuintje en idd. zeker niet aan te bevelen om in te gaan zitten dan. Al met al waardeloos weer weer!
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Ik heb het nog geprobeerd, maar in de tuin zitten is niet lekker.
Gaat me verder nergens om, maar dat is dus de werkelijk gemeten temperatuur in de zon hoor. Hij gaat gewoon niet hoger dan 50. In werkelijkheid dus nog warmer pal in de zon in je tuintje en idd. zeker niet aan te bevelen om in te gaan zitten dan. Al met al waardeloos weer weer!
Nee ik denk niet dat het veel warmer was in de zon, hij stond lang op 44, toen 46, toen 49 en om 15:26 bereikte hij de 50. Maar hoe dan ook, dit geeft wel aan hoe het aanvoelt als je hier in de tuin recht in de zon gaat zitten
Hagel, wind of donderbui
Overhemd of wintertrui
Dan zou je moeten gaan kijken naar de temps op 10 cm in het verleden. Ik zie het nut niet zo in om dat te weten, je hoofd is dichter bij het meetpunt op 2 meter dan op 10 cm hoogte.
Tenzij je er bij voetbal onder uit geschoffeld bent..
Ohnee we zouden het hir niet meer over voetbal hebben.
Goed dan,
tenzij je op een badlaken in de zon ligt.
Maar dan is je hoofd toch al hopeloos op hol geslagen als je dat met dit weer doet dus maakt het ook niet meer uit.
Toevallig vandaag nog heerlijk op de bandhandoek liggen chillen met de kids en daar was eigenlijk niets mis mee
Toevallig daarstraks gaan opzoeken en ik kreeg te lezen dat het om 38.8 graden ging( In ukkel gemeten.)
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1