We gaan los over die 30 vandaag! zal 30-31 worden, meer niet want de bewolking zal dan toenemen
Nu is het 30,3°, en de zon brand
Als het nu nog even helder blijft zoals nu kan de 31 er wel eens aan zitten te komen idd
Dit weekend wordt het gewoon verder lekker zomerweer met in de kempen tot 34° en in het binnenland een 30° (België); Nederland zal ook tot de 30° gaan.
Van maandag tot en met woensdag schommelen de temperaturen van 25 tot 27°. Dus het blijft wel nog even zo
Dit weekend wordt het gewoon verder lekker zomerweer met in de kempen tot 34° en in het binnenland een 30° (België); Nederland zal ook tot de 30° gaan.
Van maandag tot en met woensdag schommelen de temperaturen van 25 tot 27°. Dus het blijft wel nog even zo
Jawel maar morgen hebben we zoals dat in dew inter heet "een koude uitbijter"... Brrr
http://kmi.be/meteo/view/nl/1401103
| Gewijzigd: 16 augustus 2012, 11:38 uur, door Roel
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
De mensen wouden zomer, hier is het dan
De mensen wouden zomer, hier is het dan
Als mensen dit zomer noemen.... Deze temperaturen zijn vrij goed op vakantie in het zuiden of zuid-oosten maar hier sterf je bijna van die hitte. En ik wil trouwens helemaal geen zomerse temperaturen dus mij hoor je in ieder geval niet juichen voor temperaturen boven de 30 graden.
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
http://kmi.be/meteo/view/nl/1401103Ach, maar dan geld dit ook!
| Gewijzigd: 16 augustus 2012, 13:34 uur, door Ben47
De mensen wouden zomer, hier is het dan Ja ik wou het....
En ik wil nog meer....
(ja ik ben een hebberd)
'tis maar wat je normaal noemt, na de komende dagen wordt het met 20 graden de trui uit de kast halen.
Citaat van wappy, vrijdag 17 augustus 2012, 10:03 uur Hopelijk wel beetje droge lucht, anders mag het van mij persoonlijk wegblijven.
Vochtiger lucht is beter om te blijven ademhalen, minder irritatie aan de luchtwegen,
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen