Is me al vaak opgevallen dat men altijd nederland als basis neemt. Bijvoorbeeld vorige keer was het een prima onweersdag voor België. Je zet dit bericht erop en iedereen begint te zeggen van hij heeft geluk gehad hier in Nederland, er was niets voorspelt voor nederland etc. Er leven tegenwoordig ook mensen in België hé | Gewijzigd: 13 augustus 2012, 18:53 uur, door thunderstorms_4ever
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Woensdag: 30°
Donderdag: 25°
Vrijdag : 27°
Zaterdag: 30°
Zondag: 30°
- KMI
Positief voor "hevig" onweer voor die regio dan of..? duitsland meld zo juist op duitsland 3 westen van duitsland 29 tot 34 graden op zaterdag en zondag,trouwens woensdag aanstaande tot 32 graden.woensdag op donderdag kleine kansje op onweer.mogelijk komt het regionaal tot een hitte golf de komende 7 dagen tot dinsdag 21 08 2012 blijft het warm tot zeer warm
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Lees maar:
Edit: Leuk Roel dat je ook zo met het weer bezig bent Wat zouden we doen zonder onze enthousiaste leden. Maar om het een beetje overzichtelijk te houden hebben we speciale topics voor nieuwsberichten of informatieve berichten. Je aangehaalde artikel met de bijhorende afbeeldingen is al te lezen op de site hier: http://link.onweer-online.nl/860
Toch bedankt voor de bijdrage | Gewijzigd: 14 augustus 2012, 09:12 uur, door Bart Standaert
Onweer-online kan natuurlijk niet achterblijven in de sociale media. Daarom bestaat er al een tijdje een Facebook-pagina waar het dagelijkse weerbericht op verschijnt en ook andere weer-gerelateerde informatie. Omdat we ook veel Belgische leden hebben is er nu ook een aparte pagina. Gewoon even op
klikken en je blijft automatisch op de hoogte
Nederlandse pagina: http://www.facebook.com/onweeronline
Belgische pagina: http://www.facebook.com/onweeronlinebelgie
Zaterdag en zondag wordt het zonnig en zeer warm. Zaterdag stijgt de temperatuur in het centrum tot rond 30 graden, zondag tot rond 32 graden. Zondag kan het kwik in de Kempen lokaal tot rond 35 graden stijgen. Zondagavond en nacht stijgt de kans op onweersbuien. De wind waait zwak of matig uit zuidoost. Zondag ruimt de wind naar zuidwest.
Maandag en dinsdag wordt het wisselend bewolkt en meestal droog. Het wordt wat minder warm, maar met maxima van 25 of 26 graden blijft het nog steeds zomeren.
Dit weekend eindelijk zomer dus!
Zaterdag en zondag wordt het zonnig en zeer warm. Zaterdag stijgt de temperatuur in het centrum tot rond 30 graden, zondag tot rond 32 graden. Zondag kan het kwik in de Kempen lokaal tot rond 35 graden stijgen. Zondagavond en nacht stijgt de kans op onweersbuien. De wind waait zwak of matig uit zuidoost. Zondag ruimt de wind naar zuidwest.
Maandag en dinsdag wordt het wisselend bewolkt en meestal droog. Het wordt wat minder warm, maar met maxima van 25 of 26 graden blijft het nog steeds zomeren.
Dit weekend eindelijk zomer dus! ik hoorde net op de duitser, dat in zuid frankrijk tegen de 40 graden!!!!! wordt verwacht aankomende zondag ben wel benieuwd hoe hoog het hier word
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Betere temperaturen gaan we deze zomer niet meer krijgen denk ik. Mogelijk word het zondag nog wel wat warmer. Dit moet gwn stevig onweer geven met die temperaturen denk ik.
Ik denk dat ik naar de kust trek dezer dagen! | Gewijzigd: 14 augustus 2012, 13:09 uur, door Strandjutter
plaatjes
Betere temperaturen gaan we deze zomer niet meer krijgen denk ik. Mogelijk word het zondag nog wel wat warmer. Dit moet gwn stevig onweer geven met die temperaturen denk ik.
Ik denk dat ik naar de kust trek dezer dagen! Dit moet niet perse onweer geven, maar wordt hier in de Lage Landen wel vaak afgesloten met onweer.
Btw, naar de kust zoals de rest van België???
plaatjes
Ik denk dat ik naar de kust trek dezer dagen! Dit moet niet perse onweer geven, maar wordt hier in de Lage Landen wel vaak afgesloten met onweer.
Btw, naar de kust zoals de rest van België??? we hebben inderdaad wel warme dagen en zelfs periodes (ook hele warme in andere jaren) gehad die met een sisser afliepen. Of, wat waarschijnljker is, vooral tot lokale buien of buiencomplexen leidden met vaak hele grote verschillen op korte afstand. Ik geloof zelfs vorig jaar of het jaar ervoor nog meegemaakt dat ik hier pas een week of twee nadat bv Tilburg al half verzopen was. Ook vaak droog hier terwijl Breda noord onder een stortbui gebukt gaat. Bijna nooit andersom.
Zie tot mijn verbazing dat het hier 26+ is, zo voelt het helemaal niet.... Veel frisser.
Toch warner dan EC en GFS aan gaven en we zouden ook al in de regen moeten zitten.
| Gewijzigd: 14 augustus 2012, 14:43 uur, door jcroon
Edit Sanwa: Ook hier kan je wat lezen over aanstaande zondag | Gewijzigd: 15 augustus 2012, 08:17 uur, door Sanwa