dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Citaat van Poider, zaterdag 14 juli 2012, 12:08 uur Die lichtpunten in de pluim zo richting het einde van juli blijven er wel inzitten he! Zou er dan eindelijk verbetering komen?.... Wordt ook droger zo te zien. Zou mooi zijn want mijn vakantie en bouwvak begint dan... Zou voor iedereen mooi zijn! Ik heb nu vakantie
Berichten samengevoegd door Marga
zwaardere onweders zit ik ook echt op te wachten. de laatste weken heb ik niet veel gezien van die plaatselijke onweersbuien
en ik wil de sluitertijd van mijn camera eens uitproberen! (pas na 4 maanden erachtergekomen dat het ook op mijn toestel zit) | Gewijzigd: 14 juli 2012, 16:07 uur, door onweerwoudenberg
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
ja maar wanneer sneeuwt het nou in nederland
25e weer werken. Misschien kan ik nog 1 of 2 dagen meepikken!
hoeveel keer hebben we dit al gehoord dit jaar??
iedere week, volgende week beterschap, tegen dat we een week verder zijn, volgende week beter.