| Gewijzigd: 13 juli 2012, 10:48 uur, door Ben47
grtzVoor alle duidelijkheid; ik hoop met je mee hoor! Iedereen zit te hunkeren naar droog, zonnig en warm weer (wel afgewisseld met warmteonweer natuurlijk ), maar laten we ons maar richten op de korte termijn. Meer dan 4 a 5 dagen vooruit kijken heeft weinig zin.
| Gewijzigd: 13 juli 2012, 10:56 uur, door Ben47
Onweersdagen 2014: 15
Onweersdagen 2015: 4 (Geen één keer goed onweer helaas)
Onweersdagen 2016: 9 (6x matig, 3x zwaar)
Onweersdagen 2017: 4 (3x licht, 1x matig)
Onweersdagen 2018: 2
Rolwolken/shelfclouds: 3
23-07-2013: dag om nooit meer te vergeten
23-06-2016: Blikseminslag om nooit te vergeten
hier in de vlaamse ardennen hebben we nog maar weinig in onze korte broek moeten buiten zitten. ik moet mijn ramen verven buiten en moet het iedere keer uitstellen,
| Gewijzigd: 13 juli 2012, 12:25 uur, door orioner
woensdag lijkt inderdaad nog een mooi dagje te worden met temperaturen van 22 graden, s' avonds wel kans op onweersbuien. 22 graden is wel nog steeds geen zomer, maar is tog beter dan 18 of 17 graden. daarna terug richting 18 graden
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
erg hé, het kmi zegt dat het normaal is. wat is dan abnormaal???
Dit is helemaal niet normaal. Gemiddelde temp voor de tijd van het jaar is 22 en daar komen we al enkele weken bij lange na niet in de buurt!
Moet nog zien of we dat de komende week wel gaan halen. GFS is triest