Ik mag het niet zeggen maar gaat wel hard achteruit hier!
Foei!! Dan kom je hier toch niet meer hoor ik jullie denken.
Volg en lees al een tijdje vooral mee dus vind het wel jammer dat het steeds minder wordt hier helaas.
Ik vond het vorig jaar veel slechter hoor. Toen waren de vooruitzichten helemaal beroert en eindeloos slecht
Ik vond het vorig jaar veel slechter hoor. Toen waren de vooruitzichten helemaal beroert en eindeloos slecht
toen adden we tenminste nog een mooi voor en na jaar nu hebben we nog helemaal niks;)
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Aah het is erg gekomen he :S volgens mij weet moeder natuur niet meer wat seizoenen zijn. Alles door elkaar winter ook....: Moment warm, en dan een week of 2 hele tijd vorst.. Tja.. Hopelijk is augustus stukken beter!!! zoiezo is dit al een slechte zomer....
toen adden we tenminste nog een mooi voor en na jaar nu hebben we nog helemaal niks;)
Klopt, maar we hebben het nu over de zomer vorig jaar en nu!
rot zomer.
kunnen we niet een herfsttopic openen in de plaats.
Klopt, maar we hebben het nu over de zomer vorig jaar en nu!
ja maar nu zij de vooruitzichten ook eindeloos;)
en je had het over vorig jaar, daar reken ik meestal de lante,herfst en de winter in mee;)
Ik mag het niet zeggen maar gaat wel hard achteruit hier!
Foei!! Dan kom je hier toch niet meer hoor ik jullie denken.
Volg en lees al een tijdje vooral mee dus vind het wel jammer dat het steeds minder wordt hier helaas.
Eventjes de nieuwe pluim voor je. De pluimen komen idd van Weerplaza. Op welk gebied gaat het dan achteruit hier? Argumenten mogen gerust in PB naar mij gestuurd worden.
dagen,waarvan...zwaar onweer op 0 dagen,onweer met hagel 4 dagen,onweer met windstoten 1 dagen.NOODWEER 0 DAGEN,alleen het weerlicht gezien verweg 3 dagen, alleen de donder gehoord 5 dagen van het onweer rondom nijmegen,onweer met veel regen 25 mm en meer 2 dagen
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
ieder zijn mening he, ik zeg alleen wat ik ervan denk. en wat ik ervan denk is dat dit een rot zomer is tot nu toe
dat bedoel ik ook dus, elk jaar steeds wisselvaligger. hoop ook nog op mooie dagen deze zomer
ieder zijn mening he, ik zeg alleen wat ik ervan denk. en wat ik ervan denk is dat dit een rot zomer is tot nu toe
Wederzijds dat iedereen zijn eigen mening heeft. Kheb ook respect voor degenen met een andere mening( anders zou het maar saai zijn)
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1