Maar achter de eerste regen buien in Frankijk zitten wel onweersbuien.
Onweer dagen: 20 juni
Arcus/rolwolkdagen: 12 April - 8 Mei
Hagel dagen: 12 April
Funnel clouds/windhoosdagen: 0
Maar achter de eerste regen buien in Frankijk zitten wel onweersbuien.
Die bedoel ik ook,ramkoers liggen ze. Zullen voor vanavond zijn en wellicht vannacht.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
We hebben hier in Gouda namelijk echt bizar veel ongeluk gehad tot nu toe. Vooral
donderdag, het trok gewoon allemaal net onder en boven ons langs. Daarnaast
kwam er ook nog onweer dat deactiveerde voor Gouda en weer activeerde achter Gouda.
Licht en lullig onweer : 2
Behoorlijk onweer: 1
Zwaar onweer: 1
We hebben hier in Gouda namelijk echt bizar veel ongeluk gehad tot nu toe. Vooral
kwam er ook nog onweer dat deactiveerde voor Gouda en weer activeerde achter Gouda.
Nou dat hoop ik ook
Hier hetzelfde probleem alles gaat hier omheen.
maar het lijkt erop dat het goed gaat komen vanavond.
Als ik zo de radar bekijk.
Ik kan je de hand schudden Victor, hier ook net niet enz enz, gewoon helemaal niks, en zowaar vanavond komt er wat op Hilversum af;), maar is niet heel spannend denk
Ik kan je de hand schudden Victor, hier ook net niet enz enz, gewoon helemaal niks, en zowaar vanavond komt er wat op Hilversum af;), maar is niet heel spannend denk
je weet maar nooit! hier kwam het in de nacht van donderdag op vrijdag ook ineens los, had ik totaal niet meer verwacht!
Als je gewoon even naar buienradar kijkt,weet je hoe het zit. Dan hoef je niet te gissen en dergelijk,dan weet je gewoon hoe het er voor staat.
Beste onweer 2012 : Op Dominicaanse Republiek 16 op 17 Juni! Zal nooit in Nederland overtroffen worden.
Laat vanavond maar dan moet je niet slapen