Zit je wel in Spijkenisse? Ik hoor hier niets, de lucht is blauw en het zonnetje schijnt heerlijk.
Ja in Waterland. Er zijn ook wel erg mooie bloemkolen te zien.
Zit je wel in Spijkenisse? Ik hoor hier niets, de lucht is blauw en het zonnetje schijnt heerlijk.
Ja in Waterland. Er zijn ook wel erg mooie bloemkolen te zien. Dan zit ik vlakbij jou. Wat gek.Wel inderdaad wat bloemkolen in de verte maar ik hoor geen enkel gerommel, helaas.
Ja hier ook net eentje gehad, maar gauw over.
Ja hier ook net eentje gehad, maar gauw over.
Je hebt toch iets hé. Ik niets maarja ze hebben ook niets voorspeld voor hier dus kheb geen reden om te klagen hé
Onweersdagen met rukwinden: 4 ---- Matig onweer: 1
Onweersdagen in totaal 2015: 9 ---- Zwaar onweer: 1
Hagelkanonnen zijn aan het werk,... maar de zon schijnt en geen onweerwolken te zien...
20:38.... herstel
Zon weg,..... wolken zeer duidelijk aanwezig heh heh
20:44.... regen regen en regen.... en gerommel op de achtergrond | Gewijzigd: 6 juli 2012, 20:41 uur, door mrijkhals
Daarnet zag ik een zeer turbulente wolk waarbij donkere fractuswolken ontstonden en gelijk weer verdwenen. De voorkant van de wolk bewoog duidelijk naar beneden en in de rest van de wolk zat duidelijke rotatie. De rotatie kwam zelfs zo ver dat ik een kleine slurf zag ontstaan die licht roteerde. Ik had helaas mijn camera niet bij de hand dus ik heb geen foto. Op buienradar.nl zie ik een bui boven mijn woonplaats Poortvliet.
Edit: inmiddels licht gerommel te horen maar geen neerslag... | Gewijzigd: 6 juli 2012, 21:04 uur, door Coennn
Update 22:57 : Resultaat van dit was 2 minuten druppelen. Dat was het dan voor vanavond. | Gewijzigd: 6 juli 2012, 22:58 uur, door Vincent v G
Zo denk ik er nou ook over alleen dan vanuit Almelo