Fingers crossed!
Ja heerlijk he Ben ook benieuwd naar die bui uit Brabant! Al vraag ik me af of die het haalt na de plensbui van daarnet. Indeed, fingers crossed! WOW dikke inslag hier sjeeeezus!!!
Edit: Fingers crossed niet meer nodig, het onstond hier pal boven ons hoofd | Gewijzigd: 6 juli 2012, 02:42 uur, door Tinuz
Antw aub op mijn vraag !!!!
Hallo langere opblijvers, X)
Zit er nog onweer aan te komen voor alkmaar, ??
Ik weet dat er veel onweer is geweest, maar we tellen hier in NOORDHOLLAND 1 Onweerdag met 3 Bliksems en 1x Gerommel
Hier hebben we dus tot nu toe Niets gehad,
Altijd werd het door de water we deactiveerd !!!!!!!!!!!!
IEMAND AUB ANTW X)
krijgen we nog onweer hier in noorholland, Of hoe zit dat, ?? (Vandaag ook weer niets) zeg pannelat ben je wel goed bij de wekker?!
daar kan niemand antwoord op geven! waar!, of,hoe! er onweer komt hangt van vele factoren af!
het was vandaag ook niet goed te voorspellen waar het zich zou aandienen!.
achteraf wel ja, dat is altijd zo, in deze situaties!
of je nog onweer in NH krijgt natuurlijk het jaar is nog niet om?!
wat dacht je trouwens van het onweer hier in zaandam?! ook niets!zelfs geen druppie!
zou zeggen heb geduld!
Met zo weinig CG lightnings van alle plekken in Nederland een inslag bij jou in de tuin terwijl je staat te filmen, hoe bedoel je toeval Haha, succes! | Gewijzigd: 6 juli 2012, 02:54 uur, door Tinuz
Dacht even dat het door mijn ruit heen ging. Wind op de voorkant (4 hoog) water kwam zelfs naar binnen toe.
Hopen dat er vandaag nog wat leuks op het program staat
Maar eh...vandaag mogen het onweer en de regen ergens anders blijven hoor, ik moet de post bezorgen
gaat lekker nu!
ja was leuk he vannacht! Toch nog een mooi onverwacht extraatje! Hoewel ik er eigenlijk niet op zat te wachten, probeer al dagen een beetje slaap te krijgen en steeds lukt het niet, en dus vannacht weer niet... Maar goed, het was het waard!