Antw aub op mijn vraag !!!!
Hallo langere opblijvers, X)
Zit er nog onweer aan te komen voor alkmaar, ??
Ik weet dat er veel onweer is geweest, maar we tellen hier in NOORDHOLLAND 1 Onweerdag met 3 Bliksems en 1x Gerommel
Hier hebben we dus tot nu toe Niets gehad,
Altijd werd het door de water we deactiveerd !!!!!!!!!!!!
IEMAND AUB ANTW X)
krijgen we nog onweer hier in noorholland, Of hoe zit dat, ?? (Vandaag ook weer niets)
veel plezier met deze bui! knalt er flink op los met rake klappen!
Antw aub op mijn vraag !!!!
Hallo langere opblijvers, X)
Zit er nog onweer aan te komen voor alkmaar, ??
Ik weet dat er veel onweer is geweest, maar we tellen hier in NOORDHOLLAND 1 Onweerdag met 3 Bliksems en 1x Gerommel
Hier hebben we dus tot nu toe Niets gehad,
Altijd werd het door de water we deactiveerd !!!!!!!!!!!!
IEMAND AUB ANTW X)
krijgen we nog onweer hier in noorholland, Of hoe zit dat, ?? (Vandaag ook weer niets)
Nee, in 2012 geen onweer meer in Alkmaar!
Ik geloof er nog steeds in. De zomer moet gewoon beetje op gang komen.. Ik weet zeker dat er nog veel te wachten staat deze zomer op wat zware onweders betreft. mensen bedankt voor deze gezellige dag op het forum.
Verwachtte het niet, maar toch een mooi buitje! Aantal inslagen kunnen tellen, ik geloof dat het er een stuk of 5 geweest zijn..
Leuk om te zien vanaf het nieuwe balkon, al ik een keer of 2 opsprong door een inslag in de omgeving.
Vriend heeft weer met de camera klaar gezeten, eens zien wat deze avond heeft opgeleverd zo
Ja, ik kan het ook goed vanuit mijn raam hier in Oegstgeest zien. Mooi gezicht! Geeft hoop voor de bui die vanuit Brabant richting Leiden koerst aangezien die kleine pit die vanuit het niets zo geactiveerd is aangeeft dat er nog genoeg onstabiliteit en warmte in de lucht hangt om de bui niet te laten uitsterven.
Fingers crossed!