die zag ik ook vanuit me ooghoek Vluchte gelijk naar het balkon Maar hoorde heel in de verte licht gerommel
Staat bij de berichtgeving. Dank je wel Verdere nieuwsberichten mogen ook via pb doorgestuurd worden. Bij voorbaat dank
Onweersdagen: 0
geen drup regen gehad en hier is echt behoefte aan hemelwater!
hoop dat het morgen wel raak is! liefst met wat gedonder uiteraard!
ik gooi mn dakraam wel wagenwijd los! want boven duitsland is het toch nog wel boeiend!
en met welgeteld 2 onweersdagen mag ik NIETS missen
Wahahaha wat een giller,... een klaagbord !!!!....zo leuk en zo triest !!! hahaha.
Hoe is het bij jou daar in belgie ??
Wahahaha wat een giller,... een klaagbord !!!!....zo leuk en zo triest !!! hahaha.
Bakken met regen al gehad met onweer tot 2x toe... en nu terug bakken met regen Komt niet goed voor West-vlaanderen vrees ik. Staat nu al op veel plaatsen onder water.
hier ook 2 op camara (video) Nadat ik je waarschuwde dat het flink aan het flitsen was richting westen (haringvliet) Zit hier trouwens Lokatie: Sterrenkwartier/mizarstraat/ 3 hoog
Ja ik las dat al van mede vlaamsgenoten van jou......
Hier in Goes begin van de avond ook niet normaal zoveel regen in 1x .....
Daarna heeft het lang geregent maar wel rustig he.
Nu is het droog voor alsnog..... wie weet wat ons nog te wachten staat
hier ook 2 op camara (video) Nadat ik je waarschuwde dat het flink aan het flitsen was richting westen (haringvliet) Zit hier trouwens Lokatie: Sterrenkwartier/mizarstraat/ 3 hoog
Hier de Akkers, op de begane grond tussen de bebouwing. Ik zie dus vrij weinig lucht, helaas, maar het is niet anders. Heb toch wat moois nu te pakken gekregen.
Nu zie ik niets meer, ik denk dat dit het was. Kijkend op de buienradar zie ik ook dat de bliksemactiviteit hier in de regio flink is afgenomen ineens.
Bakken met regen al gehad met onweer tot 2x toe... en nu terug bakken met regen Komt niet goed voor West-vlaanderen vrees ik. Staat nu al op veel plaatsen onder water.Hier is het nog droog
Ben benieuwd